underretningspligt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Anonym trådstarter

for at gøre en laaaang historie kort. så har jeg familie konsulet besøg 2 gange i ugen, hvilket er fint nok, har haft en svær periode med fødselsdepresion osv. hvor min søn boede hos hans far i 2 måneder for at jeg skulle komme lidt ovenpå igen, da jeg skulle ha min søn hjem igen var der en masse ballede med hans far og derfor er der familie konsulent på for at sikre at det hele nu kører som det skal og det gør det.

MEN min mor... AARGH min mor jeg har ingen ord der kan beskrive hende ! hun har svigtet mig mange gange og jeg og mine to mindre søskende var i plejefamile fordi hun havde et misbrug osv. så fik vi en lillebror mere som nu er 8 som blev boende hos min mor,. jeg blev hjemgivet i 2005 oog siden dengang har der ikke været andet end ballade med druk stoffer og vold (min mor levede i et forhold i 3 år med vold) hun har haft mange flere kærester og meget mere bøvl end hvad jeg skriver her, ja jeg kunne blive ved,den dag idag bor min mor sammen med en ny kæreste sammen med mine to brødre har en på 18 også. min søster er på opholdssted. min mor har et hashmisbrug, ryger sammen med min bror stortset hverdag( og sammen med  min onkel som er der nogengange. ) min mor har fået 4 underretninger bare i år !!! og komunen gør INTET ! absolut intet ! jeg tænker lidt hvorfor fanden de ikke åbner øjnene ???? jeg syntes det virker så klamt at de har så meget fokus på mig, men intet gør der ? jeg gal ! så gal at jeg nu HAR lavet en underretning sammen med min familie konsulent ! syntes ikke det er okay på nogen måder det der foregår, og syntes det er så forfærdeligt at min yngste bor har skulle lide så længe under alt det lort der er sket og der er ikke nogen der ser noget eller gør noget !! unbdskyld hvis  det er blevet lidt rodet ! men måtte bare af med min frustration !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Ja, det lyder meget uacceptabelt. 

Vores såkaldte velfærdssamfund lider desværre meget i disse tider. Jeg tror det er en kombination af for få midler og at de ansatte ikke bliver udstyret ordentligt. 

Som eksempel, i vores kommune er det kun omkring halvdelen af sagsbehandlerne, jobkonsulenter mv. der rent faktisk er uddannet indenfor feltet. Hvorfor? Fordi man kan betale de ufaglærte mindre i løn. 

Det er trist at det er sådan, men du må bare blive ved med at prøve og prøve. Det er kun sådan du får hul igennem. Håber på det bedste for dig og dine søskende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.