Dårlig start på dagen:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2012

MyLove E

Ja faktisk startede det allerede i nat hvor jeg måtte sove på sofa med bette fisen. Han tumle rundt og det samme gjorde min mave.

Nå men da manden så går køre i morges lyder der et BANG. Det viser sig at så at det er alt vores fyldene sæbe er faldt på gulvet og den ene er gået i stykker. Så nu ligger der 1 liter sæbe på gulvet. Fisen begyndte at græde fordi han ikke måtte gå det ud..

Det er bare det eneste rum sådan noget ikke måtte ske i. Det er nemlig total rode gangen:-):-):-(:-(

Jeg orker ikke at gå i gang.. Har det bare så dårligt stadig

Men hvordan er jeres dag startede ? Håber det er bedre end min:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Holbæktrunten

Tauf skriver:

Ja faktisk startede det allerede i nat hvor jeg måtte sove på sofa med bette fisen. Han tumle rundt og det samme gjorde min mave.

Nå men da manden så går køre i morges lyder der et BANG. Det viser sig at så at det er alt vores fyldene sæbe er faldt på gulvet og den ene er gået i stykker. Så nu ligger der 1 liter sæbe på gulvet. Fisen begyndte at græde fordi han ikke måtte gå det ud..

Det er bare det eneste rum sådan noget ikke måtte ske i. Det er nemlig total rode gangen:-):-):-(:-(

Aj hvor træls!

Min dag er startet med kvalme - havde det også i aftes og i nat... Vi arb på baby 2 men har ik haft æl endnu, så kan ikke engang trøste mig med at det er en bebs

(og det kommer pludselig tilbage hvor elendig man var i graviditeten og får lidt kolde fdder - men også kun lidt )

Anmeld

5. december 2012

MyLove E

Holbæktrunten skriver:

Aj hvor træls!

Min dag er startet med kvalme - havde det også i aftes og i nat... Vi arb på baby 2 men har ik haft æl endnu, så kan ikke engang trøste mig med at det er en bebs

(og det kommer pludselig tilbage hvor elendig man var i graviditeten og får lidt kolde fdder - men også kun lidt )

Jeg kastede op hele dagen i går:-)

Og jeg er bestemt ikke gravid. Det der sex findes ikke i vores hjem pt:-(

Men ja jeg mindes også nu hvor skidt jeg havde det:-):-(

Anmeld

5. december 2012

Troldemommi

Det lyder som en rigtig møg morgen, min morgen har heller ikke været god, så skal vi ikke bare håbe at resten af dagen bliver meget bedre

Anmeld

5. december 2012

Ploffer

Tauf skriver:

Puha det er bare ikke sjovt og så slet ikke når man er syg...

Min dag er heller ikke den fedeste. Fik fjernet min galdeblære igår og har bare mega ondt men nu har sygehuset heldigvis givet grønt lys for dobbelt op på smertestillende så nu håber jeg det virker lidt bedre så jeg kan få sovet

God bedring håber du snart er ovenpå igen

Anmeld

5. december 2012

MyLove E

Ploffer skriver:

E

Puha det er bare ikke sjovt og så slet ikke når man er syg...

Min dag er heller ikke den fedeste. Fik fjernet min galdeblære igår og har bare mega ondt men nu har sygehuset heldigvis givet grønt lys for dobbelt op på smertestillende så nu håber jeg det virker lidt bedre så jeg kan få sovet

God bedring håber du snart er ovenpå igen

Ej hvor træls.. Rigtig god bedring til dig også:-):-)

Anmeld

5. december 2012

Ploffer

Tauf skriver:

Ej hvor træls.. Rigtig god bedring til dig også:-):-)

Anmeld

5. december 2012

Mettefpigen

min morgen startede faktisk fint!
Lillemanden sov igennem med lidt klynk engang imellem..... Vækkeuret ringede kl 6, og kæresten vågnede og gav mig et kys
Stod op og vækkede lillemanden og han gav et kæmpe smil

Men så da lillemanden og jeg gik glemte jeg selvfølgelig min taske så jeg måtte hele vejen hjem og hente den så jeg var ved at komme for sent til bussen..... Men så heldig som jeg åbenbart er i dag, kørte en af de andre børns mor mig til bussen

Anmeld

5. december 2012

MyLove E

Mettefpigen skriver:

min morgen startede faktisk fint!
Lillemanden sov igennem med lidt klynk engang imellem..... Vækkeuret ringede kl 6, og kæresten vågnede og gav mig et kys
Stod op og vækkede lillemanden og han gav et kæmpe smil

Men så da lillemanden og jeg gik glemte jeg selvfølgelig min taske så jeg måtte hele vejen hjem og hente den så jeg var ved at komme for sent til bussen..... Men så heldig som jeg åbenbart er i dag, kørte en af de andre børns mor mig til bussen

ej hvor en dejlig morgen:-):-) Håber det forsætter for dig:-)

Anmeld

5. december 2012

Mettefpigen

Tauf skriver:

ej hvor en dejlig morgen:-):-) Håber det forsætter for dig:-)

Jaa det synes jeg Føler virkelig at jeg er glad i dag
Håber jeres andres dag blir bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.