hvor finder jeg søde album/ringbind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Amagerpigen82

Jeg havde tænkt at lave et fotoalbum til bedsterne til jul hvor der til at starte med er en side i og de så får en side mere til jul og fødselsdage. Jeg havde forstillet mig at siderne bare skulle være A4 karton hvor billederne er limet på.

dvs jeg skal bruge nogle søde, tomme fotoalbum/scrapbøger/ringbind i A4 størrelse hvor man kan sætte sider ind. Dvs med åbne/lukke mekanisme.

Kender I nogle jeg kan købe? Det bedste jeg har fundet er ringbind fra Ferm-living men jeg synes de er lige pebrede nok for ringbind ift hvad det er. Så please hjælp mig så jeg kan lave den bedste gave til bedsterne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Amagerpigen82

Er der ingen der kan hjælpe? Jeg ville sætter super pris på det

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

Jeg følger lige med her, for de der albums vil jeg også gerne have fat i. Hos hobbyforretningen kunne jeg nemlig kun få diverse scrapalbum UDEN åbne/lukke-mekanisme... Jeg forstår det ikke, for det vil da være fuldstændig oplagt at producere dem sådan generelt, så man altid kan tilføje nyt.

Ellers må du bruge et helt almindeligt ringbind og lave en flot forside selv, evt. med decoupage?

Anmeld

5. december 2012

Amagerpigen82

Miss Kat skriver:

Jeg følger lige med her, for de der albums vil jeg også gerne have fat i. Hos hobbyforretningen kunne jeg nemlig kun få diverse scrapalbum UDEN åbne/lukke-mekanisme... Jeg forstår det ikke, for det vil da være fuldstændig oplagt at producere dem sådan generelt, så man altid kan tilføje nyt.

Ellers må du bruge et helt almindeligt ringbind og lave en flot forside selv, evt. med decoupage?

Ja, jeg forstår altså heller ikke at en scrapbog ikke har åbne/lukke mekanisme. Jeg troede det var en del af pointen...

men det kan være der er andre, der kan hjælpe os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.