glæder mig som et barn til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2012

henh01

Jeg kan simpelthen ikke styrer det i år. Min julestemning er HELT i top! Jeg glæder mig som et lille barn..

Vi skal være hjemme hos os sammen med mine forældre dvs vi bliver 4 voksne og 2 børn. Det bliver ren afslapning og julehygge.

Er jeg den eneste der glæder mig helt vildt til jul?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

B&J

Nej Nej Nej du er slet ikke den eneste jeg glæder mig som en syndsyg..........

gæder mig til vi skal købe juletræ

og der er så hyggeligt vi har bagt daniel får pakke gaver af julemanden som han siger hihihihihi

og det sner og vi har over 30cm sne der er så meget jamen det er helt igennem fantastisk

Anmeld

5. december 2012

henh01

B&J skriver:

Nej Nej Nej du er slet ikke den eneste jeg glæder mig som en syndsyg..........

gæder mig til vi skal købe juletræ

og der er så hyggeligt vi har bagt daniel får pakke gaver af julemanden som han siger hihihihihi

og det sner og vi har over 30cm sne der er så meget jamen det er helt igennem fantastisk

Mine børn er også meget nemme at få ud af sengen om morgenen her i dec Det er så dejligt og den glæde man ser hos dem når sokken er fyldt - det er SÅ dejligt!

Jeg sidder og ser Go morgen DK sendt fra Tivoli, sneen daler og det er så smukt. Glæder mig også meget til alle de juelting vi skal her i dec. På lørdag skal vi på frilandsmusseumet og se jul i gamle dage udstillingen, søndag skal vi med et juletog hvor besætningen er klædt ud og synger julesange.
Inden jul skal vi ydermere en tur i Tivoli og på julemarked i KBH.

Gaverne er købt, pakket ind og lagt i sækker. Det er SÅ SKØNT!!!

Anmeld

5. december 2012

B&J

henh01 skriver:

Mine børn er også meget nemme at få ud af sengen om morgenen her i dec Det er så dejligt og den glæde man ser hos dem når sokken er fyldt - det er SÅ dejligt!

Jeg sidder og ser Go morgen DK sendt fra Tivoli, sneen daler og det er så smukt. Glæder mig også meget til alle de juelting vi skal her i dec. På lørdag skal vi på frilandsmusseumet og se jul i gamle dage udstillingen, søndag skal vi med et juletog hvor besætningen er klædt ud og synger julesange.
Inden jul skal vi ydermere en tur i Tivoli og på julemarked i KBH.

Gaverne er købt, pakket ind og lagt i sækker. Det er SÅ SKØNT!!!

åhhh hvor lyder det hyggeligt ville ønske vi have bil så vi kunne komme mere rundt og se de forskellige ting, for der er ikke rigtigt noget her i hjørring...

gaver er også købt og lagt i sække her også det er fantastisk. vi skal bare lige ha købt julemands tøj danil snakker om julemanden hele tiden super spænde...

det er sådan der er her i hjørring sneen daler ned og her er masser af sne og der blæser ikke så her er vidunderligt og især når man er uden for folk er glade på en helt anden måde bare en tur op i byen og hjem igen jeg har snakket med 15 forskellige mennesker

og alm vil jeg ikke komme i snak med nogle og jeg er meget menneske sky så det er fantastisk

Anmeld

5. december 2012

MorDk

henh01 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke styrer det i år. Min julestemning er HELT i top! Jeg glæder mig som et lille barn..

Vi skal være hjemme hos os sammen med mine forældre dvs vi bliver 4 voksne og 2 børn. Det bliver ren afslapning og julehygge.

Nej du er ikke den eneste! Jeg GLÆDER mig også BIG TIME! De sidste par år har jeg ikke rigtig været i julestemning. MEN i år er FANTASTISK! Vi holder JUL hjemme med vores 2 unger og så kommer min mor og lillesøster også! Så vi bliver 4 voksne og 2 unger ♥ Der skal BARE hygges!!

Anmeld

5. december 2012

Laulund87

Jeg er også fuldstændig ustyrlig! Bla min mand og min bedste veninde er ved at få kuk af mig Jeg har det sådan hvert år, men det bliver "værre" hver gang haha. Tror også det har noget at gøre med at min datter jo bliver ældre og jeg kan se hvordan hun også elsker det

Anmeld

5. december 2012

LBK

henh01 skriver:

OVERHOVEDET IKKE

Jeg glæder mig også som et lille barn. Vi skal være sammen med min svigerfamilie i år, min datter er lige blevet 2 år så hun forstår lidt mere i år end sidste år

Anmeld

5. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg glæder mig også, men er også ved at få lidt strees over alt den køren rundt vi ska i år!! 

Vi ska holde "juleaften" hele 3 gange i år, da kærstens forældre er skilt, og min mor ska arbejde. Selve juleaften bliver vi mellem 12 og 15 personer. 8 børn i alderen 6mdr til 16 år og 7 voksende. Ka slet ik overskue alle de gaver der ska åbnes

Men jeg glæder mig til at thea ska lege med alle sine fætre og kusiner!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.