krem på kinderne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Kay

ja nu er pædagoen på glat is... kan huske vi plejer at smøre de små kinder når de skal ud og sove eller lege i frostvejr... men jeg kan ikke huske hvad vi plejer at smøre med!??

hvad smør i med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

UnderCover37

Kay skriver:

ja nu er pædagoen på glat is... kan huske vi plejer at smøre de små kinder når de skal ud og sove eller lege i frostvejr... men jeg kan ikke huske hvad vi plejer at smøre med!??

hvad smør i med??

En fed creme uden vand i er at foretrække da vandet i en alm creme eller lotion fryser og desværre kan give nogle rigtigt grimme karsprængninger!

Tænker en Locobase/repair men jrg ville nok afholde mig fra at smøre lige inden under alle omstændigheder og være sikker på at det er trukket ordentligt ind inden I skal ud

Anmeld

5. december 2012

kekp

Kay skriver:

hvad smør i med??

Jeg bruger ceridal fedtcreme. Der er ikke vand i og derfor super når det er frostvejr

Anmeld

5. december 2012

Tona

Kay skriver:

hvad smør i med??

"Apotekets babysalve" er fantastisk. Den er også billig og svanemærket og astma allergi mærket.

Den er i øvrigt også god til bleområdet.

Anmeld

5. december 2012

Kay

kekp skriver:

Jeg bruger ceridal fedtcreme. Der er ikke vand i og derfor super når det er frostvejr

hvor køber du den?

Anmeld

5. december 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

"Apotekets babysalve" er fantastisk. Den er også billig og svanemærket og astma allergi mærket.

Den er i øvrigt også god til bleområdet.

tak

Anmeld

5. december 2012

kekp

Kay skriver:

hvor køber du den?

På apoteket 

Anmeld

5. december 2012

Kay

kekp skriver:

På apoteket 

Anmeld

5. december 2012

modesty

Fedtcreme er umiddelbart bedst, da der ikke er vand i, som så ikke fryser. Men de er svære at finde svanemærkede.

Alternativt kan du bruge en helt almindelig creme som du blot skal smøre kinderne med 5-10 minutter inden I skal ud, for så når vandet at fordampe.

Anmeld

5. december 2012

Tulle28

Ceridal (mener jeg den hedder) fra apoteket - også god til tørre pletter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.