hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Kay

ja alle jer der er online her midt om natten... hvad laver i? hvorfor er i oppe?

jeg er oppe og amme og for at holde mig vågen sidder jeg med vores tablet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Steinbrenner

Kay skriver:

ja alle jer der er online her midt om natten... hvad laver i? hvorfor er i oppe?

Jamen jeg sover ikke meget om natten og har ikke gjort det i lang tid, jeg er 37+6 i dag og jeg lider af bækkenløsning og vand i kroppen.

Mine hænder sover hele tiden, så jeg sover (hvis jeg er heldig) 2 timer ad gangen for så at vågne med mange smerter i begge hænder

Men set fra den lyse side er jeg rimelig godt forberedt på en underlig sove rytme når bebs forhåbentlig snart kommer

Anmeld

5. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det samme som dig. Jeg ammer. Vh stine

Anmeld

5. december 2012

Ploffer

Kay skriver:

Jeg har været vågen det meste af natten fordi jeg blev opereret igår formiddags og har det ret skidt/ondt

Anmeld

5. december 2012

Kay

Steinbrenner skriver:

Jamen jeg sover ikke meget om natten og har ikke gjort det i lang tid, jeg er 37+6 i dag og jeg lider af bækkenløsning og vand i kroppen.

Mine hænder sover hele tiden, så jeg sover (hvis jeg er heldig) 2 timer ad gangen for så at vågne med mange smerter i begge hænder

Men set fra den lyse side er jeg rimelig godt forberedt på en underlig sove rytme når bebs forhåbentlig snart kommer

kn godt huske alle de vågne natte timer da jeg var gravid og havde bækkenløsning

Anmeld

5. december 2012

Kay

StineW79 skriver:

Det samme som dig. Jeg ammer. Vh stine

hihi så er jeg ik ene om at baby'e den når jeg ammer

Anmeld

5. december 2012

Kay

Ploffer skriver:

Jeg har været vågen det meste af natten fordi jeg blev opereret igår formiddags og har det ret skidt/ondt

øv  du har ik fået noget smertestillende???

Anmeld

5. december 2012

Ploffer

Kay skriver:

øv  du har ik fået noget smertestillende???

Jo de virker bare ikke helt så godt har fået pustet luft ind i maven under operationen og det gør bare vildt ondt men nu er min mand sendt afsted efter flere morfinpiller

Anmeld

5. december 2012

Kay

Ploffer skriver:

Jo de virker bare ikke helt så godt har fået pustet luft ind i maven under operationen og det gør bare vildt ondt men nu er min mand sendt afsted efter flere morfinpiller

puhh det har jeg godt hørt om kan gøre rigtig ondt fordii det der luft sidder og trygger

Anmeld

5. december 2012

Ploffer

Kay skriver:

puhh det har jeg godt hørt om kan gøre rigtig ondt fordii det der luft sidder og trygger

Det kan gøre rigtig ondt, ja men nu har min mand heldigvis lige hentet en pakke dolol og sygehuset har ringet og gav grønt lys for dobbelt dosis af dololerne så håber jeg det tager lidt mere af smerterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.