Hej piger.
Jeg er virkelig i tvivl om, hvorvidt der er en chance for, at jeg er gravid.
Jeg havde en positiv ÆL-test d. 17. november. D. 22. november havde jeg en lille blødning - mest brunligt udflåd. Dette varede i 4 dage. Herefter var der intet i 2 dage og så havde jeg et par dage med pletblødning. Jeg forventede mens d. 30. november, hvis det skulle passe med min normale cyklus, som er på 30 dage.
Jeg tog en test d. 30.,som var meget meget svag positiv, så ikke noget jeg kunne regne for noget. I søndags fik jeg så mens smerter, men intet blod. Igår fik jeg så min mens (troede jeg). Jeg havde lidt menssmerter, men ikke i nærheden af, hvad jeg plejer. Jeg blødte en del, men det var ikke som normalt. Blodet var meget klart rødt, og meget slimet. Det plejer at være helt mørkerødt, og som helt almindeligt blod, aldrig noget slim.
Min mens plejer at vare 5 dage ca. Men allerede idag er det som om det er væk. Der er næsten ikke noget blod. Der har slet ikke været noget blod i mit trusseindlæg i dag, og det plejer at skulle skiftes ret ofte.
Er der nogen der har prøvet noget lignende, og været gravide? Jeg har ikke testet siden fredag, da jeg synes det er spild af tests
Anmeld