At have en mand, der arbejder om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Sildefisk

Anonym skriver:

Ja ok.. så er du jo mere alene end mig, i de måneder din mand er væk..... Så der er det jo klart dig, der står for det hele.... Godt klaret.... er det ikke ret hårdt?

jo jeg ville lyve hvis jeg sagde jeg ikke indimellem længtes efter at have lidt mere frirum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Anonym trådstarter

Sildefisk skriver:

jo jeg ville lyve hvis jeg sagde jeg ikke indimellem længtes efter at have lidt mere frirum

kan jeg sgu godt forstå... nogle morgener er vi sammen om det, men tit er min kæreste rigtig træt fordi han kommer så sent hjem.... så jeg klare både morgenerne og eftermiddag/aften, udover at have et arbejde.... nogle dage er man bare smadret... så kan sagtens forstå det... men i det mindste har jeg ham hjemme om aftenen/natten...

Anmeld

4. december 2012

Sildefisk

Anonym skriver:

kan jeg sgu godt forstå... nogle morgener er vi sammen om det, men tit er min kæreste rigtig træt fordi han kommer så sent hjem.... så jeg klare både morgenerne og eftermiddag/aften, udover at have et arbejde.... nogle dage er man bare smadret... så kan sagtens forstå det... men i det mindste har jeg ham hjemme om aftenen/natten...

Ja hold op der skal sgu nogle gange noget af en koordinering til med fuldtidsjob, 2 unger og travl hverdag, samfundet er ikke gearet til børnefamilier

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Sildefisk skriver:

Ja hold op der skal sgu nogle gange noget af en koordinering til med fuldtidsjob, 2 unger og travl hverdag, samfundet er ikke gearet til børnefamilier

slet ikke.... jeg ville sagtens kunne klare det, hvis bare jeg gik hjemme, men men men.... det er dret jo ikke råd til! Hehe

Jeg har bare til tider rigtig svært ved, at forstå min kæreste, og finde den positive ja-hat frem, når det i perioder tit er mig der gør ALT.... også selvom han har fridag... men når jeg så tænker over det, så er hans fridage jo den eneste fritid han faktisk har, og så har han jo mest lyust til, at lave noget sammen som familie, som ikke er praktisk anlagt.... for når det er formiddag, så vil han jo gerne hvile sig, indtil han skal på arbejde, og give den gas i 12 timer.... men så tænker jeg bare - noget skal jo laves, og jeg vil ikke være den eneste der gør noget.... og så kan jeg godt blive lidt vrissen.... for min kæreste er så heller ikke typen der rydder op osv. Men det har han aldrig været, så det overrasker mig jo ikke - ved jo hvad jeg gik ind til Hehe...

Anmeld

4. december 2012

LR85

Anonym skriver:

ja det minder lidt om den måde min kæreste arbejder på... han møder som sagt 11.30 og så til meget sent, og lige nu er det 5 dage om ugen, fordi de har travlt i denne måned, men ellers vil han have fridage midt på ugen også, da han jo arbejder så mange timer i træk.. nogle dage 12 timer og sådan...

Jeg synes egentlig også det er fint nok, men synes der kan være svære dage, da jeg synes jeg står for det meste herhjemme... altså rengøring, tøjvask, ting der skal gøres med vores barn osv. osv. Han afleverer hende om morgenen.... Hvordan gør I..?

Hvordan gør I om morgenen..? Jeg mener, din mand kommer hjem så sent, står han så op sammen med jer tidligt om morgenen, eller hvordan foregår det..?

ja når jeg skla møde i dagvagt, og tager ud af døren kl 6.30, så må manden stå op med børnene når de vågner ved 7 tiden, og aflevere dem. Enten tager han hjem bagefter, ellers tager han direkte på arbejde.

Han synes det er et helvede, hvilket jeg sagtens kan forstå, da han jo først er kommet i seng kl 01.

men ja, sådan er vilkårene bare.

Det er altid mig der står op med børnene og aflevere hvis jeg har fri eller møder sent, så han kan få lov at sove til kl 9-10 stykker.

Men jeg kan også savne engang imellem at det er mig der kunne sove lidt længere end til kl 7.

Synes klart det var sværest, der hvor min store dreng havde meget ulvetime og man var alene med ham og han var meget dårlig til at falde i søvn selv. Men nu hvor han snart er 3 år, og der ikke er ulvetime mere, er det egentlig fint.

Anmeld

4. december 2012

Sildefisk

Anonym skriver:

slet ikke.... jeg ville sagtens kunne klare det, hvis bare jeg gik hjemme, men men men.... det er dret jo ikke råd til! Hehe

Jeg har bare til tider rigtig svært ved, at forstå min kæreste, og finde den positive ja-hat frem, når det i perioder tit er mig der gør ALT.... også selvom han har fridag... men når jeg så tænker over det, så er hans fridage jo den eneste fritid han faktisk har, og så har han jo mest lyust til, at lave noget sammen som familie, som ikke er praktisk anlagt.... for når det er formiddag, så vil han jo gerne hvile sig, indtil han skal på arbejde, og give den gas i 12 timer.... men så tænker jeg bare - noget skal jo laves, og jeg vil ikke være den eneste der gør noget.... og så kan jeg godt blive lidt vrissen.... for min kæreste er så heller ikke typen der rydder op osv. Men det har han aldrig været, så det overrasker mig jo ikke - ved jo hvad jeg gik ind til Hehe...

kan godt forstå dig, det er vist helt normalt at man indimellem vrisser og bider af hinanden i en travl hverdag, hvor alting lige bliver sat på spidsen. herhjemme er det svært for mig at slippe tøjlerne når manden er hjemme og han har nok lidt haft en tendens til bare at overlade det hele til mig, da jeg jo alligevel har rutinen, men den går altså ikke

Der skal to til tango

Anmeld

4. december 2012

Camilla..

Anonym skriver:

Ja, som overskriften siger - nogen der har det??

Jeg arbejder selv om dagen, og min kæreste om aftenen... Jeg har fri mellem kl. 15 og 16 hver dag, og han er først hjemme mellem kl. 20 og 23 hver aften... ..afhængig af hvor travlt han har haft...han tager afsted kl. 11.30... Liger nu har han kun fri søndag og mandag.. Det kan selvfølgelig også være omvendt - altså at det er mor der arbejder om aftenen   Hvordan ser jeres dage ud...? Sådan noget med praktiske opgave, aflevering/afhentning af barn, fritid osv. vi har et barn på 1½ år sammen....

Min mand arbejder alt for meget lige pt.

Han arbejder fra kl 12:00 til 00:00. Og det er kun fordi han er ved at starte flere ting op. Så jeg er alene med bassen hele dagen.

Mht. aflevering så kommer vores søn ikke dagpleje før januar. ( han har max. været i dagpleje 30 gange i alt ) da jeg er ledlig pt. så han går hjemme med mig.

Anmeld

4. december 2012

HopinWishin

Min mand arbejder fra 15-23 og når jeg kommer på arbejde igen, et pt på barsel, så vil mine arbejdstider være 9-16/17 .... Så vi ses nærmest kun i weekenden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.