Anonym skriver:
ja det minder lidt om den måde min kæreste arbejder på... han møder som sagt 11.30 og så til meget sent, og lige nu er det 5 dage om ugen, fordi de har travlt i denne måned, men ellers vil han have fridage midt på ugen også, da han jo arbejder så mange timer i træk.. nogle dage 12 timer og sådan... 
Jeg synes egentlig også det er fint nok, men synes der kan være svære dage, da jeg synes jeg står for det meste herhjemme... altså rengøring, tøjvask, ting der skal gøres med vores barn osv. osv. Han afleverer hende om morgenen.... Hvordan gør I..?
Hvordan gør I om morgenen..? Jeg mener, din mand kommer hjem så sent, står han så op sammen med jer tidligt om morgenen, eller hvordan foregår det..?
ja når jeg skla møde i dagvagt, og tager ud af døren kl 6.30, så må manden stå op med børnene når de vågner ved 7 tiden, og aflevere dem. Enten tager han hjem bagefter, ellers tager han direkte på arbejde.
Han synes det er et helvede, hvilket jeg sagtens kan forstå, da han jo først er kommet i seng kl 01.
men ja, sådan er vilkårene bare.
Det er altid mig der står op med børnene og aflevere hvis jeg har fri eller møder sent, så han kan få lov at sove til kl 9-10 stykker.
Men jeg kan også savne engang imellem at det er mig der kunne sove lidt længere end til kl 7.
Synes klart det var sværest, der hvor min store dreng havde meget ulvetime og man var alene med ham og han var meget dårlig til at falde i søvn selv. Men nu hvor han snart er 3 år, og der ikke er ulvetime mere, er det egentlig fint.