Hvad får jeres unger i julegave? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

LinLin

Camilla.. skriver:

Skibet er udsolgt alle vegne !

Det er også fedt

Men øv hvis du skulle have haft det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Silas&Mille

Silas, knap 2år, får af os:
Pillow pets hund, et par biler (små) og en børnecomputer.

Mille, 10 måneder, får af os:
Pillow pets enhjørning og duplo Askepot med kåret.

Sammen får de en stor æske med legemad til deres legekøkken.

Af andre får de, hvad vi kender til:
Det lille duplo tog
Brio tog
Brio dukkevogn
Sækkestol
Lille pony

Og så en masse andet af bedster, older og onkler

Anmeld

6. december 2012

Benjamins'mor

Af mig og benjamins far får han en bil med sådan en ting så man kan skubbe den afsted og den køre, en færge til hans brio togbane og en cappuccino maskine til hans køkken.

Af min mor får han en brandmand Sam brandbil og en vej tromle.

Af min bedstemor får han en tavle fra IKEA til kridt på den ene side og på den anden en rulle til farvekridt, brandmand Sam figurer, gryder til køkken, tallerkner til køkken, bestik til køkken, glas til køkken og en garage til brio togbanen (det er dog fælles med min moster og oldemor)

Fra hans onkel får han en bruder skralde bil (den store)

Anmeld

6. december 2012

Benjamins'mor

Camilla.. skriver:

Skibet er udsolgt alle vegne !

Ikke her hvor vi bor har nemlig købt det til min lillebror, man kan få det i br i Viborg og Århus.

Anmeld

6. december 2012

liwsmor

MorDk skriver:

Vores søn er er 2år ♥

Hr. Skæg er herlig. Og han fanger ungerne!

Præve at søg på Youtube så kan du se/høre hans alfabetsang. Den er god sys jeg!

vores pige er 2 år og hun får sådan kæmpe kugle bane, hvor hun skal samle og så der kugler der kører igennem. hendes morfar har en, og hun elsker at lege med den når vi er der oppe, så nu får hun en herhjemme også

Anmeld

6. december 2012

Livas mor

Liva på 3 år, får denne af mig..

Hun har lige haft fødselsdag i sidste måned, så det er hvert år ren gaveregn ved denne tid. Men vi forsøger at skrabe forskellige ønsker sammen gennem året, så der er nok brugbare ønsker til de her måneder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2012

Camilla..

Benjamins'mor skriver:

Af mig og benjamins far får han en bil med sådan en ting så man kan skubbe den afsted og den køre, en færge til hans brio togbane og en cappuccino maskine til hans køkken.

Af min mor får han en brandmand Sam brandbil og en vej tromle.

Af min bedstemor får han en tavle fra IKEA til kridt på den ene side og på den anden en rulle til farvekridt, brandmand Sam figurer, gryder til køkken, tallerkner til køkken, bestik til køkken, glas til køkken og en garage til brio togbanen (det er dog fælles med min moster og oldemor)

Fra hans onkel får han en bruder skralde bil (den store)

Brandmand Sam er også bare kæmpe hit her

Anmeld

6. december 2012

Camilla..

Livas mor skriver:

Liva på 3 år, får denne af mig..

Hun har lige haft fødselsdag i sidste måned, så det er hvert år ren gaveregn ved denne tid. Men vi forsøger at skrabe forskellige ønsker sammen gennem året, så der er nok brugbare ønsker til de her måneder.

- hvor køber du den henne?

Anmeld

6. december 2012

Camilla..

liwsmor skriver:

vores pige er 2 år og hun får sådan kæmpe kugle bane, hvor hun skal samle og så der kugler der kører igennem. hendes morfar har en, og hun elsker at lege med den når vi er der oppe, så nu får hun en herhjemme også

kuglebane, har du et link?

Anmeld

6. december 2012

MortilElias2010

Camilla.. skriver:

Årh! den er også så fin.

Har jeg faktisk ville købe til Malik lææænge.

Manden mener bare han er for stor til det!

Vi har lige givet Elias skildpadden og han fylder 3 år til januar, han elsker den - især til natten så den kan sagtens være et hit. Har dog ventet 6-10 uger på den, såeh.. og blev lidt skuffet da jeg modtog den da den ikke virker original da pakken virkede sådan lidt suspekt men den virker og gær min søn glad. Havde den ikke været et hit havde jeg solgt den videre eller givet til en af min mands fætres nyfødte datter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.