Hjælp :‘(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Anonym trådstarter

Heej piger
Fandt igår ud af at jeg er 3+4 henne, super dejligt & har med min dejlige kæreste forsøgt i 4 mdr.så lykkedes det..fantastisk julegave han ved godt jeg er gravid MEN nu er han pludselig ikke klar men han har haft u.sex med mig hele vejen igennem!! jeg elsker min kæreste utrolig højt, men kan ikke få fjernet et barn fordi han nu bakker ud gik fra at være lykkelig til tvivlende
Hvad skal jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Dustmuz

Heej piger
Fandt igår ud af at jeg er 3+4 henne, super dejligt & har med min dejlige kæreste forsøgt i 4 mdr.så lykkedes det..fantastisk julegave han ved godt jeg er gravid MEN nu er han pludselig ikke klar men han har haft u.sex med mig hele vejen igennem!! jeg elsker min kæreste utrolig højt, men kan ikke få fjernet et barn fordi han nu bakker ud gik fra at være lykkelig til tvivlende
Hvad skal jeg gøre??

tja.. mange af kvinder herinde vil mene du skal beholde barnet..

jeg derimod vil sige at du skal tage snakken med ham og se om du kan overtale ham til at få det alligevel..

lykkedes det ikke, ja så må du jo selv vælge om du vil beholde eller lade være..
Du skal jo så også bare vide at du jo risikere at stå alene med barnet..

hvis du vælger at beholde det

Anmeld

4. december 2012

B&J

Dustmuz skriver:

jeg derimod vil sige at du skal tage snakken med ham og se om du kan overtale ham til at få det alligevel..

lykkedes det ikke, ja så må du jo selv vælge om du vil beholde eller lade være..

dit svar hopper jeg 100% med på...

TS få en snak med kæreste og se hvad han vil og ikke vil, også der efter føl hvad du vil og ikke vil, for du kan komme til at stå med det hele alene

Anmeld

4. december 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Heej piger
Hvad skal jeg gøre??

Det er måske gået lidt hurtigere end han havde regnet med og nu rammer realiteten ham. Jeg har hørt om mange fyre der ikke føler sig klar før barnet næsten er født. De går i panik over alle de ting de er bange for at skulle gå glip af fremover.

Tag en god snak med ham om hvad hans frygt er og vis ham forståelse også selvom det han siger godt kan virke egoistisk og ikke helt gennemtænkt. Hvis han er bange for at gå glip af tid med vennerne eller at blive bundet - så snak om det og evt. afstem forventninger i forhold til at du jo sagtens kan se at han stadig kan have fritid ved siden af jeres familie. Giv ham lidt tid til at få til til at synke ind. Måske det kan løsne lidt op.

Håber at I finder ud af det!

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

Han syntes jeg skal få en abort..men venter..vil ikke have en abort.
syntes ikke han kan være det bekendt....

Anmeld

4. december 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Han syntes jeg skal få en abort..men venter..vil ikke have en abort.
syntes ikke han kan være det bekendt....

prøv og følg Hammocks råd og snak med ham om det og hvad han tænker.. og hvis han køre op i en spids, så lad ham køle af og prøv igen

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Det er måske gået lidt hurtigere end han havde regnet med og nu rammer realiteten ham. Jeg har hørt om mange fyre der ikke føler sig klar før barnet næsten er født. De går i panik over alle de ting de er bange for at skulle gå glip af fremover.

Tag en god snak med ham om hvad hans frygt er og vis ham forståelse også selvom det han siger godt kan virke egoistisk og ikke helt gennemtænkt. Hvis han er bange for at gå glip af tid med vennerne eller at blive bundet - så snak om det og evt. afstem forventninger i forhold til at du jo sagtens kan se at han stadig kan have fritid ved siden af jeres familie. Giv ham lidt tid til at få til til at synke ind. Måske det kan løsne lidt op.

Håber at I finder ud af det!

Jeg ser tiden an, Foretager mig intet ligenu! han så helst jeg fik en abort! Men kan jeg simpelthen ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.