Update på av i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Nadia&Daniel

https://www.baby.dk/debat/201473pi1/boern-13-aar/av-i-maven.aspx

Sidder nærmest og græder af glæde...

Jeg var på apotektet - købte Microlax - og det VIRKER.. Laura er kommet af med lidt ( 2 stk. bleer) - det var lidt hårdt for hende at presse ud - men det kom ud (tror dog der er lidt tilbage).. Nu sidder hun glad og spiser sveskemos og så skal vi snart putte sammen inde i sengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

julie10

Fantastisk  

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

julie10 skriver:

Fantastisk  

Sidder nærmest og tuder hvor hvor glad jeg er på hendes vejne  Ved du, jeg er ikke sikkert på om alt er kommet ud (det var jo "kun" to mellem klumper der kom ud) - kan det også virke imorgen?? eller skal sveskemos og pære hjælper der??

Anmeld

4. december 2012

B&J

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

ej hvor er det fantastisk for den lille mus sikke en lettelse i den lille mave

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

B&J skriver:

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

ej hvor er det fantastisk for den lille mus sikke en lettelse i den lille mave

Er så glad - dansede også lige 2 x sejrsdans for Laura, da hun havde lavet hver enkel ble

Anmeld

4. december 2012

B&J

Nadia&Daniel skriver:

Er så glad - dansede også lige 2 x sejrsdans for Laura, da hun havde lavet hver enkel ble

det kan jeg godt forstå

Anmeld

4. december 2012

julie10

Nadia&Daniel skriver:

Sidder nærmest og tuder hvor hvor glad jeg er på hendes vejne  Ved du, jeg er ikke sikkert på om alt er kommet ud (det var jo "kun" to mellem klumper der kom ud) - kan det også virke imorgen?? eller skal sveskemos og pære hjælper der??

Jeg tror kun det virker her og nu, og der kan måske godt side mere hård afførring længere oppe, det er jo trods alt 4 dage hun ikke er kommet af med noget. 

Så hvis der ikke er kommet rigtig hul igennem, ville jeg nok prøve med mikrolax igen i morgen. Heldigvis er det jo ufarligt og ikke vanedannende som det afførringsmiddel man spiser. Så tror ikke at det er et problem at give det igen i morgen hvis det er nødvendigt. Og hvis hun så også er på svesker, der sørger for at holde afførringen blød i maven, så skal det nok blive godt igen

Man skal virkelig selv være mor for at kende dn lykkefølelse det kan give at ens barn skider 

Anmeld

4. december 2012

jydeinden

Nadia&Daniel skriver:

https://www.baby.dk/debat/201473pi1/boern-13-aar/av-i-maven.aspx

Sidder nærmest og græder af glæde...

Jeg var på apotektet - købte Microlax - og det VIRKER.. Laura er kommet af med lidt ( 2 stk. bleer) - det var lidt hårdt for hende at presse ud - men det kom ud (tror dog der er lidt tilbage).. Nu sidder hun glad og spiser sveskemos og så skal vi snart putte sammen inde i sengen

der er da heller intet at sige til hun har været ked, det gør såå ondt at have hård mave godt det hjalp på hende

Anmeld

4. december 2012

Lullaby

julie10 skriver:

Jeg tror kun det virker her og nu, og der kan måske godt side mere hård afførring længere oppe, det er jo trods alt 4 dage hun ikke er kommet af med noget. 

Så hvis der ikke er kommet rigtig hul igennem, ville jeg nok prøve med mikrolax igen i morgen. Heldigvis er det jo ufarligt og ikke vanedannende som det afførringsmiddel man spiser. Så tror ikke at det er et problem at give det igen i morgen hvis det er nødvendigt. Og hvis hun så også er på svesker, der sørger for at holde afførringen blød i maven, så skal det nok blive godt igen

Man skal virkelig selv være mor for at kende dn lykkefølelse det kan give at ens barn skider 

Haha ja, sad lige og tænkte nøjagtig det samme

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

julie10 skriver:

Man ved man er mor - når man bliver lykkelig over en lorteble

Tænker nemlig også der måske er lidt mere - men ser lige tiden an, ellers vil jeg nemlig give hende igen imorgen aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.