Hvad skal jeg overraske min kæreste med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

serinasmor

serinasmor skriver:

kan kun se at du bor i sønderjylland ..

prøv lige at læse agens-succes--Rundstykker-til-tiden">dette  agens-succes--Rundstykker-til-tiden">

ej hvad sker der lige for links ... melder det lige til teknikken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
serinasmor skriver:

kan kun se at du bor i sønderjylland ..

prøv lige at læse agens-succes--Rundstykker-til-tiden">dette  agens-succes--Rundstykker-til-tiden">

Jeg kan desværre ikke se linket. Det virker åbenbart ikke 

Anmeld

4. december 2012

serinasmor

Omsorgsgiver skriver:

Jeg kan desværre ikke se linket. Det virker åbenbart ikke 

det opdagede jeg .. og jeg kan ikke få lov at kopiere det ind så det virker ... men har meldt det ... for der må være en fejl ..

Rundstykker til tiden
Af Emil Rosenberg Schultz
Udbringning: Det hele startede i en lille kælder i Kolding, hvor to gamle venner, 35-årige Kim Kristiansen fra Kolding og 33-årige Patrick Petersen fra Sønderborg, for et lille år siden arbejdede på en idé, de så et stort potentiale i.

– Idéen opstod, da Patrick blev træt af, at hver gang han var hos købmanden for at hente morgenbrød, var der udsolgt. Han havde langt til en bager, så han tænkte, hvorfor ikke samarbejde med bagerierne om at få brød bragt ud, fortæller Kim Kristiansen.

Kort efter gik de i gang med at udvikle et website, hvor grundidéen var, at folk skulle kunne bestille deres bagværk, som de i forvejen gør det med deres pizza.

Tænker stort
Idéen blev til virkelighed den 4. april, da det lykkedes at få et samarbejde etableret med Guldbageren i Augustenborg, og siden har beboere i Nordborg, Aabenraa, Toftlund, Vejen og Kolding også kunne nyde godt af servicen.

De to får så en procentdel af bagerens omsætning, og selvom de ikke spinder guld på idéen endnu, så fortæller de to iværksættere, at projektet har fået en overraskende god start.

– Det er kun gået fremad med omsætningen. Lige nu arbejder Patrick fuldtid, og vi har store forventninger på længere sigt, fordi bagerbranchen i den grad har brug for nye kræfter og idéer, siger Kim Kristiansen og løfter sløret for KringleXpressens fremtid:

– Vi vil være landsdækkende, og der er da også allerede 60 nye aftaler i hus med bagerier i hele landet, som vi regner med er oppe at køre i løbet af 2012. Drømmen er at drive det ud i det store udland.

dette var den artikel .. det kan være det hjælper dig

Anmeld

4. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
serinasmor skriver:

det opdagede jeg .. og jeg kan ikke få lov at kopiere det ind så det virker ... men har meldt det ... for der må være en fejl ..

Rundstykker til tiden
Af Emil Rosenberg Schultz
Udbringning: Det hele startede i en lille kælder i Kolding, hvor to gamle venner, 35-årige Kim Kristiansen fra Kolding og 33-årige Patrick Petersen fra Sønderborg, for et lille år siden arbejdede på en idé, de så et stort potentiale i.

– Idéen opstod, da Patrick blev træt af, at hver gang han var hos købmanden for at hente morgenbrød, var der udsolgt. Han havde langt til en bager, så han tænkte, hvorfor ikke samarbejde med bagerierne om at få brød bragt ud, fortæller Kim Kristiansen.

Kort efter gik de i gang med at udvikle et website, hvor grundidéen var, at folk skulle kunne bestille deres bagværk, som de i forvejen gør det med deres pizza.

Tænker stort
Idéen blev til virkelighed den 4. april, da det lykkedes at få et samarbejde etableret med Guldbageren i Augustenborg, og siden har beboere i Nordborg, Aabenraa, Toftlund, Vejen og Kolding også kunne nyde godt af servicen.

De to får så en procentdel af bagerens omsætning, og selvom de ikke spinder guld på idéen endnu, så fortæller de to iværksættere, at projektet har fået en overraskende god start.

– Det er kun gået fremad med omsætningen. Lige nu arbejder Patrick fuldtid, og vi har store forventninger på længere sigt, fordi bagerbranchen i den grad har brug for nye kræfter og idéer, siger Kim Kristiansen og løfter sløret for KringleXpressens fremtid:

– Vi vil være landsdækkende, og der er da også allerede 60 nye aftaler i hus med bagerier i hele landet, som vi regner med er oppe at køre i løbet af 2012. Drømmen er at drive det ud i det store udland.

dette var den artikel .. det kan være det hjælper dig

Tak men når jeg googler Kringle xpressen og indtaster postnummer og by så står der at der ikke leveres til den by jeg bor i selvom der i dit link står den by jeg bor i. 

Anmeld

4. december 2012

MissMona

Omsorgsgiver skriver:

Min kæreste har fødselsdag imorgen. Han har allerede fået sine gaver og skal desværre være alene hjemme hele dagen da jeg skal på arbejde imorgen tidlig og han skal på aftenarbejde. Så vi ser kun lige hinanden om morgenen når vi siger farvel og så om aftenen når han kommer hjem. 

Jeg har tænkt på at lave en lagkage til ham som jeg overrasker ham med om aftenen når han kommer hjem men vil også gerne gøre noget for ham eller overraske ham med noget når han vågner og står op når nu jeg ikke er hjemme. 

Men jeg er helt blank for ideer så har I nogle ideer til hvad jeg kan gøre/lave?? 

Give ham en god gang morgensex?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.