s.p penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Diana...

Pia. skriver:

Ja så går der nok lidt ekstra tid... Men dejligt bare man ved man har dem i vente....

Knuser .....

Ja det jo det    Har du det godt søde Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Pia.

Diana... skriver:

Ja det jo det    Har du det godt søde Pia.

Ja jeg har det rigtig godt søde... - Nyder lidt tid her hjemme og får pakket en masse... savner mine små dagplejebørn og syntes pludselig her er meget tomt, når alle tingene er pakket væk...

Får nøglen til min lejlighed på torsdag,,, Jim har lovet at hjælpe mig med at male og komme på plads med alle mine nye møbler *S* - Så glæder mig meget nu...
Vi har besøgt skolen og de to store glæder sig, det er en rigtig lækker skole og de er bare så søde - og det virker som nogle søde børn - de tog pænt imod Mikkel og Mille... Jim har jo haft sin lejlighed i Køge noget tid og Mikkel og Mille har allerede lært en del børn at kende og de glæde sig hver gang de skal der ned - så alt det jeg var så nervøs for med hensyn til børnene, tyder på at gå meget nemmere end jeg havde turde håbe på...

Mads skal så i Børnehave, men jeg har ikke fået pladsen endnu- eller det vil sige jeg ved ikke hvor det bliver, men de to jeg har ønsket ser hyggelige og ser gode ud og jeg håber det er det sammen med børn og voksne når Mads starter...
Han starter ikke før i midten af August - jeg har valgt at lægge alt ferie når jeg er flyttet der op.... Jeg har søgt nogle forskellige jobs - men først fra start i midten af august, da jeg har brug for lidt tid til at få ro på tingene og vide mine børn er kommet godt på plads...

Jeg glæder mig så meget til at flytte og jeg glæder mig til at komme tæt på min familie og mine venner og veninder... bliver fantastisk... selvfølgelig er situationen dum for os, med skilsmisse og alt det, men vi er super gode venner Jim og jeg og lige nu fungere det rigtig fint,,, så krydser bare fingre for at det bliver ved med at gå så godt....

Der er en enkel ting som desværre ikke går som planlagt og det er vores hus (vores nye sommerhus) - Vi har ikke fået det solgt endnu, så vi bruger det som sommerhus og nyder haven en sidste sommer når vi har lyst til at køre her ned så har vi også lidt ekstra tid til at tømme det, men lykken havde nu været at få det solgt... - men det er bare ikke det vigtigste lige nu....

Sikke en masse det var slet ikke meningen.... - men tak fordi du spurgte...

Varmt knus til dig Diana....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.