behandling anden gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Kris89

Hej...

ja ja det er alt for tidligt at tænke på nummer to desværre

men nu hvor vi skal i behandling i januar og man skulle udfylde alle de papirer med om man havde fælles børn osv. er jehg kommet til at tænke på.

hvis vi får hjælp til barn nummer et (som vi jo forhåbentlig gør) kan vi så ikke få flere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Kris89

må da være nogen der ved det???

hilsen hende der altid har ønsket sig MANGE børn..

Anmeld

4. december 2012

AnneP

Kris89 skriver:

Hej...

men nu hvor vi skal i behandling i januar og man skulle udfylde alle de papirer med om man havde fælles børn osv. er jehg kommet til at tænke på.

hvis vi får hjælp til barn nummer et (som vi jo forhåbentlig gør) kan vi så ikke få flere ?

Til barn nr 2 skal i på Privat klinik (med egenbetaling)
dog ikke hvis I har nogle æg på frys i offentligt regi kan I bruge dem først!

Håner det gav lidt svar

Anmeld

4. december 2012

Kris89

AnneP skriver:

Til barn nr 2 skal i på Privat klinik (med egenbetaling)
dog ikke hvis I har nogle æg på frys i offentligt regi kan I bruge dem først!

Håner det gav lidt svar

tusind tak...

så må vi jo spare... nøjes med et barn nægter jeg (hvis vi overhovedet kan få det første)

Anmeld

4. december 2012

gædde/gitte

Kris89 skriver:

Hej...

hej

vi skal også igang til januar  og jeg glæder mig af h til!!...... jow jow.... du kan da få masser af børn, men de vil jo gerne vide om I har fået børn på "naturlig vis" inden.... det er jo en general blankette   og hvis nu nr 1 bliver lavet med succes første gang, så gentager de jo behandlingen næste gang i skal ha bebs.... hvorfor ikke bruge det der virkede sidst

Anmeld

4. december 2012

Kris89

gædde/gitte skriver:

hej

vi skal også igang til januar  og jeg glæder mig af h til!!...... jow jow.... du kan da få masser af børn, men de vil jo gerne vide om I har fået børn på "naturlig vis" inden.... det er jo en general blankette   og hvis nu nr 1 bliver lavet med succes første gang, så gentager de jo behandlingen næste gang i skal ha bebs.... hvorfor ikke bruge det der virkede sidst

hvornår i januar skal du igang??

ihh sys du ikke også der er lang tid til januar???

jeg tænker mere 2. gang og flere er det egenbetaling eller hvordan?? heldigvis skal vi jo insemineres her første gang (som vi selvf. håber på lykkedes) så det er jo ikke verdens dyreste behandling. men når man nu ønsker 3 børn + render de tjo op...

Anmeld

4. december 2012

gædde/gitte

Kris89 skriver:

hvornår i januar skal du igang??

ihh sys du ikke også der er lang tid til januar???

jeg tænker mere 2. gang og flere er det egenbetaling eller hvordan?? heldigvis skal vi jo insemineres her første gang (som vi selvf. håber på lykkedes) så det er jo ikke verdens dyreste behandling. men når man nu ønsker 3 børn + render de tjo op...

jooo.... der er lææænge til januar  men jeg kunne jo også bare ha begyndt da de spurgte mig, til samtalen "...jamen vi kan da gå igang når du får din mens i morgen"

det var lige mere end jeg kunne overskue her midt i job, jul og sygdom i familien osv.

men tror det var godt at jeg ventede, for nu glæder jeg mig jo bare lidt ekstra meget

så når jeg får min mens....omkring den... 16 tror jeg det var  så ringer jeg og booker mig ind......uhhh... også skal jeg lære at stikke mig i flæsket det er jeg altså ikke så tryg ved

bom bom... ved faktisk ikke oom der er begrænsninger på mængden af behandlinger på den måde...godt spørgsmål  syntes der bør være mængde rabat ha ha ha ha!! men hey... chancen for tvillinger er der jo, så det er jo 2 for én pris lige der hi hi!

Anmeld

4. december 2012

Hullabullabulla

Kris89 skriver:

Hej...

I kan sagtens få hjælp til nr 2 gratis - dog kun insemination og stadig med henvisning

Anmeld

4. december 2012

Kris89

gædde/gitte skriver:

jooo.... der er lææænge til januar  men jeg kunne jo også bare ha begyndt da de spurgte mig, til samtalen "...jamen vi kan da gå igang når du får din mens i morgen"

det var lige mere end jeg kunne overskue her midt i job, jul og sygdom i familien osv.

men tror det var godt at jeg ventede, for nu glæder jeg mig jo bare lidt ekstra meget

så når jeg får min mens....omkring den... 16 tror jeg det var  så ringer jeg og booker mig ind......uhhh... også skal jeg lære at stikke mig i flæsket det er jeg altså ikke så tryg ved

bom bom... ved faktisk ikke oom der er begrænsninger på mængden af behandlinger på den måde...godt spørgsmål  syntes der bør være mængde rabat ha ha ha ha!! men hey... chancen for tvillinger er der jo, så det er jo 2 for én pris lige der hi hi!

så kommer vi igang lige omkring samtidig

regner også med mens omkring midt januar...

vi skulle egentlig have været igang i november, men manden arbejder med mink og kan ikke få fri lige nøjagtig denne ene måned, og december når vi ikke pga. jul

uh. ville nu helst bare have en af gangen

Anmeld

4. december 2012

Kris89

Britt88 skriver:

I kan sagtens få hjælp til nr 2 gratis - dog kun insemination og stadig med henvisning

ååh det lyder godt. tusind tak..

så håber vi bare at insemination virker for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.