Influenza og sove ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.445 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. december 2012

LilyMarleen

Jeg har en datter som under ingen omstændigheder vil sove inde, i går brugte jeg hele dagen forgæves på at få hende til at sove inde, og nu nærmede vi os næsten 24 timer vågen.
Jeg har kæmpet hele dagen, og for lidt siden gav jeg hende tøj på, og gik en lille tur på 2 min, og ZzzZZzzzz...
Nu har jeg sat hende ind- Men hun har jo overtøj på.

Hvad pokker gør jeg ??

Pu, jeg er træt... - Har også en tid ved lægen kl.12.
Åh for pokker, hun får jo ingen søvn inden hun skal op igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

BornToBe

Jeg har også en søn der bare nægter at sove indenfor. Med mindre han er MEGET syg. Og her mener jeg over 40 i feber...

Jeg lægger ham udenfor, sørger bare for han er pakket godt ind, og står i læ. Tjekker dog til ham rigtig mange gange. 

Ved ikke lige hvad du skal gøre når du skal til lægen... Det er jo de færeste steder hvor de har en lukket baggård. 

Ellers må du se om en lang gåtur efterfølgende ikke kan give lidt ekstra søvn til hende.

Rigtig god bedring med hende!

Anmeld

4. december 2012

LilyMarleen

BornToBe skriver:

Jeg har også en søn der bare nægter at sove indenfor. Med mindre han er MEGET syg. Og her mener jeg over 40 i feber...

Jeg lægger ham udenfor, sørger bare for han er pakket godt ind, og står i læ. Tjekker dog til ham rigtig mange gange. 

Ved ikke lige hvad du skal gøre når du skal til lægen... Det er jo de færeste steder hvor de har en lukket baggård. 

Ellers må du se om en lang gåtur efterfølgende ikke kan give lidt ekstra søvn til hende.

Rigtig god bedring med hende!

Så du syntes at jeg skal sætte hende ud igen, i stedet for at svede inde ?? Selvom hun har feber ?

Anmeld

4. december 2012

Kay

puhhh jeg frygter den dag elna får feber i dagtimerne... (hun har kun haft det om natten indtil nu) fordi hun vil nemlig heller ik sove inde... det er i forvejen et helvede når vi er i mødregruppe fordi 4 ud af 6 bor i lejlighed hvor hun ik kan komme ud og stå når vi er der

Anmeld

4. december 2012

BornToBe

LilyMarleen skriver:

Så du syntes at jeg skal sætte hende ud igen, i stedet for at svede inde ?? Selvom hun har feber ?

Ja, især hvis hun har feber. Det er ikke godt for dem at svede og have det for varmt så.

Jeg ville ihvertfald gøre det.

Anmeld

4. december 2012

MyLove E

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad i har af muligheder.
Men vi har gjort det at vi har taget Elias barnevogn ind i baggangen. Givet ham en lille trøje på og en lille tynd hue. ( det er disse koldt der ude om vinteren.
Han vil heller ikke sove inde i seng om dagen. Men hvis han ligger i sin barnevogn, kan han godt:-)

Anmeld

4. december 2012

2babygirls

LilyMarleen skriver:

Jeg har en datter som under ingen omstændigheder vil sove inde, i går brugte jeg hele dagen forgæves på at få hende til at sove inde, og nu nærmede vi os næsten 24 timer vågen.
Jeg har kæmpet hele dagen, og for lidt siden gav jeg hende tøj på, og gik en lille tur på 2 min, og ZzzZZzzzz...
Nu har jeg sat hende ind- Men hun har jo overtøj på.

Hvad pokker gør jeg ??

Pu, jeg er træt... - Har også en tid ved lægen kl.12.
Åh for pokker, hun får jo ingen søvn inden hun skal op igen

min datter sover altid ude når hun er forkølet, fordi den friske luft hjælper hende med at trække vejret.
Du skal bare tjekke lidt tidere om alt er ok.

Anmeld

4. december 2012

B&J

daniel vil også kun sove ude og hvis han har feber pakker vi ham ind og han sover ude.... han bliver mere frisk af det .. ellers hvis han er meget meget syg jamen så putter vi ham i barnevognen inde på værelset også åbner et vindu så der bliver koldt stadig og vi holder meget mere øje med ham ind ellers men det er jo klart

Anmeld

4. december 2012

LilyMarleen

Tauf skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad i har af muligheder.
Men vi har gjort det at vi har taget Elias barnevogn ind i baggangen. Givet ham en lille trøje på og en lille tynd hue. ( det er disse koldt der ude om vinteren.
Han vil heller ikke sove inde i seng om dagen. Men hvis han ligger i sin barnevogn, kan han godt:-)

Vi har en gang, hvor jeg kan sætte barnevognen, og der stod hun, så åbnede jeg døren og lod hende sove, og droppede lægen. - Hun sover endnu
Jeg havde prøvet at putte hende i barnevognen, bare inde. Men den gik heller ikke, hun skulle lige ud i den friske luft, før hun ville give slip, og sove.

Anmeld

4. december 2012

MyLove E

Det har jeg også gjort at jeg har putte ham i tøj til at sove inde. Også bare en masse dyner og tæpper. Så gået en tur med ham til han sov og så ind i gangen igen. For så kan man tå tæppe og dyner stille af uden de vågner.

God bedring :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.