Varm hvedpose i barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg overvejer at sy et par små hvedposer til barnevognen, til feks at putte under madrassen i fodenden af barnevognen, til de dag hvor det er koldt, men må an gerne det?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Janni.

Det tror jeg gerne man må. Tror dog du skal passe på det ikke bliver for varmt.

Anmeld

4. december 2012

StineW79

Janni. skriver:

Det tror jeg gerne man må. Tror dog du skal passe på det ikke bliver for varmt.

Jeg tænker det mest som, hvis vi feks ska ud og gå en lille op til købmanden osv, hvor kalechen er slået ned, så alberte ka ligge lunt og kigge på den smukke vinter verden. Ik så meget tilnår hun ska sove, for der står hun altid i læ, så der ka hun sagtens holde varmen. 

Jeg syntes bare selv de er så hyggelige. Har selv en, hvor der også er lavendel i. Så får man både varmeopude dejlig sommer duft! Vh stine

Anmeld

4. december 2012

Miss BananaHammock

Ja jeg overvejer at sy et par små hvedposer til barnevognen, til feks at putte under madrassen i fodenden af barnevognen, til de dag hvor det er koldt, men må an gerne det?? Vh stine

Hvordan laver du dem?  Har selv overvejet en ti lmin egen seng! 

Anmeld

4. december 2012

Janni.

StineW79 skriver:

Jeg tænker det mest som, hvis vi feks ska ud og gå en lille op til købmanden osv, hvor kalechen er slået ned, så alberte ka ligge lunt og kigge på den smukke vinter verden. Ik så meget tilnår hun ska sove, for der står hun altid i læ, så der ka hun sagtens holde varmen. 

Jeg syntes bare selv de er så hyggelige. Har selv en, hvor der også er lavendel i. Så får man både varmeopude dejlig sommer duft! Vh stine

Åh det lyder hyggeligt  Det kunne helt sikkert være en god ting 

Anmeld

4. december 2012

StineW79

Janni. skriver:

Åh det lyder hyggeligt  Det kunne helt sikkert være en god ting 

Ja jeg tænkte nemlig det ku være lidt hyggeligt! Tror jeg gør det! Vh stine

Anmeld

4. december 2012

banana3

StineW79 skriver:

Jeg er nysgerrig efter hvad det er ?

Anmeld

4. december 2012

StineW79

Miss BananaHammock skriver:

Har endnu ik selv prøvet at lave en, men har set min veninde gøre det og her kommer hendes opskrift! 

Et stk bomuldsstof, ca et 1 a4 ark i bredden og ca dobbelt så langt. Hvedekerner. Sy et langt rør, put hvedekerner i, sy et kammer, put kerner i, sy et kammer, kerner i, sy et kammer, kerner i, sy lukningen. Sy et betræk til, som ka tages af og vaskes. Hvis det ska være rigtig luksus, så kom lidt lavendel i hvert af de 4 kamre.

Jeg har tænkt på at laven nogen i ca halv størrelse til barnevognen. Vh stine

Anmeld

4. december 2012

StineW79

Miss BananaHammock skriver:

Har endnu ik selv prøvet at lave en, men har set min veninde gøre det og her kommer hendes opskrift! 

Et stk bomuldsstof, ca et 1 a4 ark i bredden og ca dobbelt så langt. Hvedekerner. Sy et langt rør, put hvedekerner i, sy et kammer, put kerner i, sy et kammer, kerner i, sy et kammer, kerner i, sy lukningen. Sy et betræk til, som ka tages af og vaskes. Hvis det ska være rigtig luksus, så kom lidt lavendel i hvert af de 4 kamre.

Jeg har tænkt på at laven nogen i ca halv størrelse til barnevognen. Vh stine

Anmeld

4. december 2012

StineW79

banana3 skriver:

Jeg er nysgerrig efter hvad det er ?

Det er sådan nogle små stofposer, med hvedekerner i, man lige varmer 2 min i microovnen, så de bliver dejlig lune/ varme. Så bruger man dem lidt som en varmepude. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.