Pusle steder Kbh.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. december 2012

charlotteq

Vi skal på en juleferie til Københvn nogen dage. Har så gået og tænkt på hvad vi gør inde omkring strøget mht. Mad (flaske) og bleskift. Er der nogen "puslesteder" eller andre steder nogen kan anbefale, hvor børn i barnevogne er tilladt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

OverTheRainbow

Hej! Nu ved jeg ikke om du har en smart phone, men der er en app der hedder " Min baby" og logoet et et par grønne fødder

Den er rigtig god og kan fortælle dig hvor der er puslesteder, legepladser og børnevenlige cafeer ( tror jeg) i kbh..

Anmeld

4. december 2012

LR85

I Illum og magasin er der rigtig fine faciliteter. 

og i tivoli (nede ved Rasmus klump land) er der også et fint anme-puslested. 

Anmeld

4. december 2012

charlotteq

Smilo skriver:

Hej! Nu ved jeg ikke om du har en smart phone, men der er en app der hedder " Min baby" og logoet et et par grønne fødder

Den er rigtig god og kan fortælle dig hvor der er puslesteder, legepladser og børnevenlige cafeer ( tror jeg) i kbh..

Har lige kikket på app'en.. Den ser god ud. Tror jeg køber den. Tak, for tippet.

Anmeld

4. december 2012

charlotteq

LR85 skriver:

I Illum og magasin er der rigtig fine faciliteter. 

og i tivoli (nede ved Rasmus klump land) er der også et fint anme-puslested. 

Super.. Det vil jeg huske og højst sandsynligt benytte mig af. Tak, for hjælpen. Tivoli havde jeg forventet at der er gode fasiliteter, men skulle så betale 95 kr. I indgang for at pusle. Bor i Jylland, så har ikke årskort. Men skal i Tivoli lørdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.