Facebook billede indstillinger hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg er nødt til at være ano, i dette indlæg!

Er der nogen der ved, hvordan man kan ændre indstillinger, så folk ikke bare uden min tilladelse kan dele mine billeder jeg lægger ud, på deres egen profil.
Nu har jeg op til flere gange oplevet at få en notifikation hvor der står
"Han/Hun har delt dit billede på facebook" og så kan jeg se at det ligger på vedkommendes profil, uden at jeg har acceperet at det er ok???

Jeg har siddet og nørklet rundt i diverse indstillinger, men kan simpelthen ikke finde et punkt for dette?

Nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

MorDk

Jeg har haft samme problem. MEN så vidt jeg ved kan vennerne IKKE se det billede som der er delt... det er kun hende og dig og dine venner... Men hvorfor det skal/kan deles ved jeg ikke... giver jo ikke rigtig nogen mening.

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg har haft samme problem. MEN så vidt jeg ved kan vennerne IKKE se det billede som der er delt... det er kun hende og dig og dine venner... Men hvorfor det skal/kan deles ved jeg ikke... giver jo ikke rigtig nogen mening.

Men jeg kan se at hendes venner synes godt om billedet, så de må kunne se det? det kan da ikke være rigtig man bare kan "tage" andres billeder, uden tilladelse?

Anmeld

3. december 2012

modesty

Anonym skriver:

Er der nogen der ved, hvordan man kan ændre indstillinger, så folk ikke bare uden min tilladelse kan dele mine billeder jeg lægger ud, på deres egen profil.
"Han/Hun har delt dit billede på facebook" og så kan jeg se at det ligger på vedkommendes profil, uden at jeg har acceperet at det er ok???

Jeg har siddet og nørklet rundt i diverse indstillinger, men kan simpelthen ikke finde et punkt for dette?

Nogen der ved det?

Du kan gå ind i privatindstillinger for dine billeder og gøre sådan at kun dine venner kan se dine billeder. Du kan ikke forhindre at folk deler dem, men det vil stadig kun være dine venner der kan se dem, også på andres vægge.

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du kan gå ind i privatindstillinger for dine billeder og gøre sådan at kun dine venner kan se dine billeder. Du kan ikke forhindre at folk deler dem, men det vil stadig kun være dine venner der kan se dem, også på andres vægge.

Det må jeg lige kigge på det er for frækt at alle bare kan tage ens billeder

Anmeld

4. december 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Nogen der ved det?

Ved siden af datoen på billedet står der hvem der kan se det. Du kan ændre det til "kun mig" "venners venner" "offentligt" eller "venner".. Det samme kan du gøre inde i albums. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.