Afskedsgave til DP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Hvem?

Argh! Min ældste skal snart sige farvel til hans Dp'er og det blir hårdt, MEN han glæder sig dog også til BH start

Han har været i DP i 1 år, da han først kom afsted da han var 2, men hvad har i givet jeres DP i afskedsgave?

Vores har været DP i over 20 år, så tænker hun er træt at kommer med maling o.s.v. på, men hva kan man give, som hun vil sætte pris på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Ryberg

Hvem? skriver:

Argh! Min ældste skal snart sige farvel til hans Dp'er og det blir hårdt, MEN han glæder sig dog også til BH start

Han har været i DP i 1 år, da han først kom afsted da han var 2, men hvad har i givet jeres DP i afskedsgave?

Vores har været DP i over 20 år, så tænker hun er træt at kommer med maling o.s.v. på, men hva kan man give, som hun vil sætte pris på?

Jeg tænker at man muligvis kunne lave en lille kurv med lidt blandede lækkerier i? Det kan man altid bruge, og den nyder man jo godt af

og så et personligt kort, hvor i der er tegnet i fra barnet, og evt. et nyt billede af ham som "minde" og så skriver man tak...

Tænker at kortet bliver jo gemt som minde - så det er nok det der har størst betydning! pynte nips og kreative ting, forsvinder nok lidt i mængden

Anmeld

3. december 2012

B&J

Daniel skal stoppe her den 21 dec.

og vores får en kurv med lækker kaffe hun elsker kaffe

noget virkelig lækkert chokolade, dadler det elsker hun også en blomst, og ja vi skal finde en masse mere....

Anmeld

4. december 2012

Weber

Hvem? skriver:

Hvad med en "wellness"kurv . Jeg har brugt det de sidste par år til fødselsdag/jul ved nogle af de kvinder, som ikke ønsker sig noget .

lidt fodpleje, gode cremer, ansigtsmasker, manicureset, kårkur, lidt snolder og evt. en tøsefilm -så er hyggen hjemme

Man kan jo sammensætte, som man har lyst og alt efter budget .

Anmeld

4. december 2012

hekran

Hvem? skriver:

Vi har købt en Willow Tree figurer til vores tidligere dagplejer. Dem blev hun utrolig glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.