Flytning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Bertris

Puha, så er det snart tid

Min forlovede og jeg skal flytte til Nykøbing F. senest 15. februar, og det giver en masse ting at tænke på, især da vi ikke er sikre på om vi får lejligheden vi håber på før om en uges tid, og kender ikke rigtig nogen dernede udover min forlovedes familie. 

Men jeg glæder mig til at have noget at se til op til termin (18. marts '13) efter julen er overstået, også håber jeg at møde nogle søde mennesker i byen  

Men er der nogen der har et godt råd til når man skal flytte og er gravid ? 

Vi skal flytte fra Sønderborg til Nykøbing F. så det er et godt stykke, heldigvis har vi en masse hjælpesomme mennesker i familien  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

B&J

du flytter alt det lette og stopper 100% når du kan mærke kroppen siger fra og gerne sætte dig ned et par gange for at slappe af og husk mad og noget af drikke

og hvor bliver det super spænde for jer

Anmeld

3. december 2012

Bertris

B&J skriver:

du flytter alt det lette og stopper 100% når du kan mærke kroppen siger fra og gerne sætte dig ned et par gange for at slappe af og husk mad og noget af drikke

og hvor bliver det super spænde for jer

Lyder som en super god idé  
Godt der er nogle stærke mænd i familien der kan tage fat også  

Anmeld

3. december 2012

B&J

Bertris skriver:

Lyder som en super god idé  
Godt der er nogle stærke mænd i familien der kan tage fat også  

Jaa det er fantastisk...... især når man selv skal passe på

Anmeld

3. december 2012

Sujan

Jeg flyttede 10 dage inden termin og gik fint.. sørgede bare for at tage lidt pauser og var da noget træt og øm i kroppen men slappede bare af de efterfølgende dage. Så lyt til kroppen.

Anmeld

3. december 2012

Gittemor09

jeg er selv fra Holeby... max. 30 min. fra nyk. F.

så hvis du har brug for en at skrive med, eller ses til noget alm. hygge siger du bare til

og så skal du ikke tage hårdere fat end du kan holde til, og stoppe når kroppen siger stop....

og så ellers tage tingene stille og roligt...

Anmeld

3. december 2012

Gittemor09

så hvis du har brug for en at skrive med, eller ses til noget alm. hygge siger du bare til

og så skal du ikke tage hårdere fat end du kan holde til, og stoppe når kroppen siger stop....

Anmeld

3. december 2012

Bertris

Gittemor09 skriver:

Kunne da være meget hyggeligt  
Når man ikke rigtig kender nogen kan det godt være svært at flytte til et nyt sted  

Men generalt lyder det som om at jeg helst bare skal lade andre om at tage fat, så må jeg jo bare tage de helt lette ting og gøre det stille og roligt (det er måske helt op på 2. sal vi flytter hen)

Anmeld

3. december 2012

Gittemor09

Bertris skriver:

Kunne da være meget hyggeligt  
Når man ikke rigtig kender nogen kan det godt være svært at flytte til et nyt sted  

Men generalt lyder det som om at jeg helst bare skal lade andre om at tage fat, så må jeg jo bare tage de helt lette ting og gøre det stille og roligt (det er måske helt op på 2. sal vi flytter hen)

jaaah bestemt  altid rart at møde nye mennesker...

jeg synes det lyder som en god plan... jeg flyttede for mig selv 3 mdr. før jeg fødte, og der måtte jeg simpelthen have familie og venner til at flytte for mig... man skal mærke efter i sin krop....

Anmeld

3. december 2012

Bertris

Gittemor09 skriver:

jaaah bestemt  altid rart at møde nye mennesker...

jeg synes det lyder som en god plan... jeg flyttede for mig selv 3 mdr. før jeg fødte, og der måtte jeg simpelthen have familie og venner til at flytte for mig... man skal mærke efter i sin krop....

Krydser fingre for en forholdvis smertefri flytning og alt vil falde på plads  

og et alternativ er vel også at jeg kan fortælle alle hvor det hele skal stå  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.