Bedste gave fra dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Silas&Mille

Privatdagplejen-mariemarolle.dk skriver:

Må jeg se et billede af julekuglen?

Bliver ikke i år, men kunne godt finde ud af at starte det op som en tradition fra næste år 

Selvfølgelig.

Finder lige billederne i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

smutti1975

ved vores dagpleje fik vi grydelapper med hånd aftryk, kaffefilterholder (bliver nu brugt til salt kar) han havde malet på, maleri. pigerne har lavet Nisser af paprør bruger dem stadig de er fra  2006 men ret søde,bordskåner med tegning, julekugle med billede.

herhjemme har jakob lavet lavet perlefyrfadslysestager (dem man smelter i ovnen (lige før han blev 3), fugle foderholder malet (lige fyldt 2), glasmaling på fad ( lige fyldt 1 år, hvis jeg skulle gøre det med så små børn igen vil jeg have lavet en hånd eller fod). i år skulle vi have lavet en kalender, tanken var at gemme tegninger, billeder o.lign. fra hver månede, glemte det desværre lidt så nu har jeg kalendere der ikke er lavet ;(

Anmeld

16. december 2012

Anja82

Silas&Mille skriver:

Selvfølgelig.

Finder lige billederne i morgen

Tak 

Anmeld

16. december 2012

MortilElias2010

Nu er jeg jo startet op som dp og skal tænkte på julegave til mor og far.

hvad er den bedste gave du fik af dit barn lavet i dagplejen? 

-Anja

Sidste år fik vi små juledekorationer i form af billeder pasfoto-størrelse  af vores søn i hans nissedragt med snor i, lige til at hænge på træet og så hans fod og hånd-aftryk i miniformat (husker ikke navnet på det plastik der bliver brugt til det) og i år fik vi en pude med alle fire dagplejebørn i barnevognen klar til en tur ud i det blå samt en madkasse med hans billede på, så den ikke er til at tage fejl af i børnehaven - havde vi ikke haft madordning - meget rørende gaver for vores vedkommende 

Anmeld

16. december 2012

Anja82

MortilElias2010 skriver:

Sidste år fik vi små juledekorationer i form af billeder pasfoto-størrelse  af vores søn i hans nissedragt med snor i, lige til at hænge på træet og så hans fod og hånd-aftryk i miniformat (husker ikke navnet på det plastik der bliver brugt til det) og i år fik vi en pude med alle fire dagplejebørn i barnevognen klar til en tur ud i det blå samt en madkasse med hans billede på, så den ikke er til at tage fejl af i børnehaven - havde vi ikke haft madordning - meget rørende gaver for vores vedkommende 

Det er nok krympeplast, der er snak om.. 

Men sikke nogle skønne personlige gaver  Må jeg se de der små juledekorationer??

Genialt med madkassen - har hun selv lavet dem eller fået dem lavet et sted?? Tænker at det kunne være en kanon afskedsgave 

Anmeld

16. december 2012

MortilElias2010

Det er nok krympeplast, der er snak om.. 

Men sikke nogle skønne personlige gaver  Må jeg se de der små juledekorationer??

Genialt med madkassen - har hun selv lavet dem eller fået dem lavet et sted?? Tænker at det kunne være en kanon afskedsgave 

Ja præcist, krympeplast!  Tak! 

Ja det må du da, jeg skal lige se om jeg kan få dem frem i lyset senere og taget billede af dem og lagt herind. 

Hånd pg fodaftryk var magneter til køleskabet. 

Jeg er ret sikker på hun har fået lavet det et sted, det virkede meget prof. men hun har jo taget billedet af ham - så derfor blev det meget personligt 

Virkelig skønne gaver 

Anmeld

16. december 2012

Anja82

MortilElias2010 skriver:

Ja præcist, krympeplast!  Tak! 

Ja det må du da, jeg skal lige se om jeg kan få dem frem i lyset senere og taget billede af dem og lagt herind. 

Hånd pg fodaftryk var magneter til køleskabet. 

Jeg er ret sikker på hun har fået lavet det et sted, det virkede meget prof. men hun har jo taget billedet af ham - så derfor blev det meget personligt 

Virkelig skønne gaver 

Ja det er skønne gaver... 

Tror lige jeg skal have googlet den med madkassen.. 

Anmeld

16. december 2012

Nessie

Daniel gik kun i dagpleje i 4 mdr., men han fik en julegave med til os hver, da han stoppede 1. december 2010.

Det var en nøglering med 2 billeder af ham i, og vi bruger dem stadig, er SÅ glade for dem.

I vuggestuen lavede de på et tidspunkt hånd- og fodaftryk på sort karton, og satte det fast på et stykke "sølvgråt" karton. Det er SÅ flot, og noget af det jeg har været aller mest glad for at få med hjem (dog ikke julegave, bare noget de havde lavet  )

Anmeld

16. december 2012

Silas&Mille

Tak 

Kan ikke lige finde billeder så jeg kan ligge dem ind her. Men de ligger også i denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/196624pi6/ordet-er-frit/ville-du-vaere-glad-for----.aspx#GoToMessage

Anmeld

16. december 2012

MogN

Vi får altid så meget forskelligt, et indkøbsnet med håndaftryk, trylledej der er malet, billeder Shaun har malet..

og så lave de hvert år julepynt, og i det er der en nisse mand der er lavet ud af en tegnet hånd (det er lidt sjovt at ha dem alle sammen og se udviklingen år til år)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.