Køn til nakkefoldsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Mama3

Hej piger jeg har lige et lille spørgsmål, er der nogen her inde som har fået kønnet på baby afvide allerede ved nakkefoldsscanningen?

Og er der nogen som har fået det af vide på Kolding sygehus? 

Jeg skal nemlig scannes i morgen og har hørt om nogen som fik det afvide der, men tænker om ikke der er for tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

M&N

Mama3 skriver:

Hej piger jeg har lige et lille spørgsmål, er der nogen her inde som har fået kønnet på baby afvide allerede ved nakkefoldsscanningen?

Og er der nogen som har fået det af vide på Kolding sygehus? 

Jeg skal nemlig scannes i morgen og har hørt om nogen som fik det afvide der, men tænker om ikke der er for tidligt

Nu har jeg ikke selv fået kønnet at vide til NF, men hvor langt er du henne? Jeg tænker lidt at det  kommer an på hvor langt du er.. Der er jo en stor forskel fra uge 11 og uge 13 fx. 

På privatklinikker udfører man jo allerede kønsscanning i uge 14, så det kan godt være man kan se kønnet, i uge 13, hvis de tør gætte

Anmeld

3. december 2012

Kay

de kan ik sige det 100% så tidligt... men da jeg var til NF fik vi hvad hun kaldte et kvalificeret gæt... og det holdte stik 

Anmeld

3. december 2012

Mama3

BabyWish2012 <3 skriver:

Nu har jeg ikke selv fået kønnet at vide til NF, men hvor langt er du henne? Jeg tænker lidt at det  kommer an på hvor langt du er.. Der er jo en stor forskel fra uge 11 og uge 13 fx. 

På privatklinikker udfører man jo allerede kønsscanning i uge 14, så det kan godt være man kan se kønnet, i uge 13, hvis de tør gætte

Hejsa jeg er 12+2 i morgen men jeg tror ikke jeg ville turde at tro på det hvis vi får det afvide 

Anmeld

3. december 2012

Mama3

Kay skriver:

de kan ik sige det 100% så tidligt... men da jeg var til NF fik vi hvad hun kaldte et kvalificeret gæt... og det holdte stik 

Ja man kan jo være heldig:-) hvor blev du scannet?

Anmeld

3. december 2012

Kay

Mama3 skriver:

Ja man kan jo være heldig:-) hvor blev du scannet?

uhhh 12+ et eller andet... men jeg turde ik tro på det før vi fik det samme afvide til md

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.