Lige hørt i Radioen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Mira0911

SP udbetalingen sker i denne uge og næste uge.. Hvis ikke i har hørt det..
Ville bare lige sige det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Bamseboet :D

herligt

hvad skal jeres bruges til??
her hjemme får vi lidt hver, og resten skal bruges til gæld..

Bjørn: mooncar ( brugt)
Mille Prinsesse seng ( nogle der har nogle ideer til en??)
min Mand: ny riffel
Mig 2000kr helt til MIG SELV ( skal nok bruges når vi skal til sverige i sommerferien

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Bamseboet :D skriver:

herligt

hvad skal jeres bruges til??
her hjemme får vi lidt hver, og resten skal bruges til gæld..

Bjørn: mooncar ( brugt)
Mille Prinsesse seng ( nogle der har nogle ideer til en??)
min Mand: ny riffel
Mig 2000kr helt til MIG SELV ( skal nok bruges når vi skal til sverige i sommerferien

Vores skal bruges til Julies Barndåb... Hunden skal kastreres.. Det er lige pt hvad de skal bruges til.. Vi får ca. 10000....

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

Alle mine få penge går til en fedtsugning....læste på EB spiseseddel at mange sp-penge går til nye bryster.
Nå, men mine bliver brugt til operationen om tre uger i dag...ihh, glæder mig..
knus Eva..

Anmeld

9. juni 2009

Sweet1978

Ja de bliver udbetalt hvis man har sendt ind, der ville jo gå ca. 3 uger fra man returnerede brevet til de kom det var det de oplyste på tv. Jeg står ikke lige og mangler noget, så de går kedeligt nok bare ind på opsparingen. Men vi skal jo en uge på camping og på besøg ved 2 hold venner som bor tæt men langt fra mig så det betyder en overnatning på bed&breakfast i Billund. Så måske der går lige ekstra lommepenge på de ture når nu vi har råd....

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Ja de bliver udbetalt hvis man har sendt ind, der ville jo gå ca. 3 uger fra man returnerede brevet til de kom det var det de oplyste på tv. Jeg står ikke lige og mangler noget, så de går kedeligt nok bare ind på opsparingen. Men vi skal jo en uge på camping og på besøg ved 2 hold venner som bor tæt men langt fra mig så det betyder en overnatning på bed&breakfast i Billund. Så måske der går lige ekstra lommepenge på de ture når nu vi har råd....

I know...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.