Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Farve mælken med frugtfarve eller kattens vand ( lige før vækning .) Bytte sokkerne rundt.. Binde skoene sammen i par.. Gemme mors nøgler... Osv...
ej, en sjov tråd.... hvornår tror i de er gamle nok til at forstå sådan en drillenisse?
DAs mor skriver: Davids nisse farvede risengrøden blå, gemte tanddbørster, 'forsvandt' indimellem, vendte bogstaverne på hans dør på hovedet og havde hovedet nedad i hans julesok da David vågnede om morgenen (den ville nok tage gaven )
Davids nisse farvede risengrøden blå, gemte tanddbørster, 'forsvandt' indimellem, vendte bogstaverne på hans dør på hovedet og havde hovedet nedad i hans julesok da David vågnede om morgenen (den ville nok tage gaven )
Stumpen skriver: Farve mælken med frugtfarve eller kattens vand ( lige før vækning .) Bytte sokkerne rundt.. Binde skoene sammen i par.. Gemme mors nøgler... Osv...
Gittemor09 skriver: ej, en sjov tråd.... hvornår tror i de er gamle nok til at forstå sådan en drillenisse?
Leneur skriver: Ja det er et godt spørgsmål men jeg bliver nu nogen gange overrasket over hvad Silje kan huske, selvom det er længe siden de er sket.
Ja det er et godt spørgsmål men jeg bliver nu nogen gange overrasket over hvad Silje kan huske, selvom det er længe siden de er sket.
ja, min hun er blevet 3 her i september, og hun har altså også god hukommelse...
så er der ikke nogen der kan prøve at sende den drillenisse videre..?? uden at den skal drille moren
serinasmor skriver: hmmm ... pak havregrynene/ morgenmaden ind i gavepapir sæt gavebånd op på kryds og tværs i hele stuen ... køb appelsiner, rødt silkebånd og neliker og lad nissen bestemme at i skal lave det sammen (hvis det er en dag med god tid)
hmmm ... pak havregrynene/ morgenmaden ind i gavepapir sæt gavebånd op på kryds og tværs i hele stuen ... køb appelsiner, rødt silkebånd og neliker og lad nissen bestemme at i skal lave det sammen (hvis det er en dag med god tid)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128