Drillenissen kommer forhåbentligt snart på besøg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Leneur

Havde jo håbet at der ikke var sådan en i Silje's børnehave men det er der, så håber i søde kvinder har masser af gode forslag til hvad sådan en nisse kan finde på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

LinLin

Davids nisse farvede risengrøden blå, gemte tanddbørster, 'forsvandt' indimellem, vendte bogstaverne på hans dør på hovedet og havde hovedet nedad i hans julesok da David vågnede om morgenen (den ville nok tage gaven )

Anmeld

3. december 2012

Stumpen

Farve mælken med frugtfarve eller kattens vand ( lige før vækning .) Bytte sokkerne rundt.. Binde skoene sammen i par.. Gemme mors nøgler... Osv...

Anmeld

3. december 2012

Gittemor09

ej, en sjov tråd.... hvornår tror i de er gamle nok til at forstå sådan en drillenisse?

Anmeld

3. december 2012

Leneur

DAs mor skriver:

Davids nisse farvede risengrøden blå, gemte tanddbørster, 'forsvandt' indimellem, vendte bogstaverne på hans dør på hovedet og havde hovedet nedad i hans julesok da David vågnede om morgenen (den ville nok tage gaven )

Gode ideer og dem må jeg lige huske...

Anmeld

3. december 2012

Leneur

Stumpen skriver:

Farve mælken med frugtfarve eller kattens vand ( lige før vækning .) Bytte sokkerne rundt.. Binde skoene sammen i par.. Gemme mors nøgler... Osv...

Tak, dem husker jeg også lige...

Anmeld

3. december 2012

Leneur

Gittemor09 skriver:

ej, en sjov tråd.... hvornår tror i de er gamle nok til at forstå sådan en drillenisse?

Ja det er et godt spørgsmål men jeg bliver nu nogen gange overrasket over hvad Silje kan huske, selvom det er længe siden de er sket.

Anmeld

3. december 2012

Gittemor09

Leneur skriver:

Ja det er et godt spørgsmål men jeg bliver nu nogen gange overrasket over hvad Silje kan huske, selvom det er længe siden de er sket.

ja, min hun er blevet 3 her i september, og hun har altså også god hukommelse...

så er der ikke nogen der kan prøve at sende den drillenisse videre..?? uden at den skal drille moren

Anmeld

4. december 2012

serinasmor

hmmm ... pak havregrynene/ morgenmaden ind i gavepapir

sæt gavebånd op på kryds og tværs i hele stuen ...

køb appelsiner, rødt silkebånd og neliker og lad nissen bestemme at i skal lave det sammen (hvis det er en dag med god tid)

Anmeld

4. december 2012

Leneur

serinasmor skriver:

hmmm ... pak havregrynene/ morgenmaden ind i gavepapir

sæt gavebånd op på kryds og tværs i hele stuen ...

køb appelsiner, rødt silkebånd og neliker og lad nissen bestemme at i skal lave det sammen (hvis det er en dag med god tid)

Tak for forslagene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.