Acne/Uren hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Alberte&Mor <3

Hej MM!

Jeg stoppede på mine ppiller i april, og har siden fået SÅ mange bumser i begge sider af ansigtet fra ørerne og ned til hagen! samt på min kaverlergang.. Har prøvet alm rensecreme fra matas- uden held. Nu har jeg også prøve clearface skrubbemaske/rensegel med ekstra plejende gel bagefter. også UDEN held:/ Jeg er efterhånden temmelig desperat, er træt af at være bumsefjæs...

Hvad har i brugt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Kamulla

har haft bruge et acne produkt fra VICHY på apoteket... det er fantastisk men dyrt

Anmeld

3. december 2012

LEJ

Fruskruk200 skriver:

Hej MM!

Jeg stoppede på mine ppiller i april, og har siden fået SÅ mange bumser i begge sider af ansigtet fra ørerne og ned til hagen! samt på min kaverlergang.. Har prøvet alm rensecreme fra matas- uden held. Nu har jeg også prøve clearface skrubbemaske/rensegel med ekstra plejende gel bagefter. også UDEN held:/ Jeg er efterhånden temmelig desperat, er træt af at være bumsefjæs...

Hvad har i brugt?

Hej.

Jeg kan desværre ikke hjælpe med en mirakkel kur. 

Jeg har også fået mega uren hud efter jeg stoppede på p-piller og det er blevet meget værre nu, hvor jeg er gravid. 

Men jeg fik af vide af lægen i sin tid, at det er pga. den hormon forandring der sker i kroppen, når man stopper med p-piller. Min læge sagde det ville forsvinde igen, når kroppen havde vendet sig til forandrigen. 

Men derfor er det stadig en rigtig god idé at rense din hud morgen og aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.