Hun er SÅÅ ked af det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. december 2012

LBK

for tiden når hun bliver langt i seng.

Hun har den sidste uge være SÅ ked af det når hun har skulle sove. Der er ingen forandringer sket. Vi tager nattøj på og får enten læst historie eller sunget godnatsang og når jeg så siger godnat bliver hun VIRKELIG ked af det. 

Hun vil have vand, krammer, kys, krammer, vand, krammer, kys og det kunne blive ved.

Hun er meget træt men synes heller ikke at hun er for træt. 

Hvorfor er hun så ked for tiden.. Vi har helt faste procedure omkring sengetid. 

Men hvorfor er hun for tiden så ked af at blive lagt til at sove??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

B&J

det lyder som en lille fase i skal igennem. det er ca 4-5mdr siden vi prøvede det samme her hjemme vi gjorde altid det vi plejede men han græd og græd og græd, der er ellers aldrig noget når vi puttede ham, men nu er det væk igen..

håber bare det er en fase hun skal igennem

for ikke sjovt når ens børn er kede af det

Anmeld

3. december 2012

LBK

B&J skriver:

det lyder som en lille fase i skal igennem. det er ca 4-5mdr siden vi prøvede det samme her hjemme vi gjorde altid det vi plejede men han græd og græd og græd, der er ellers aldrig noget når vi puttede ham, men nu er det væk igen..

håber bare det er en fase hun skal igennem

for ikke sjovt når ens børn er kede af det

Årr hvor jeg håber du har ret. For hun er så ulykkelig. 

jeg krydser for at du har ret, for kan ikke se hvad hun skulle være ked af

Anmeld

3. december 2012

B&J

LBK skriver:

Årr hvor jeg håber du har ret. For hun er så ulykkelig. 

jeg krydser for at du har ret, for kan ikke se hvad hun skulle være ked af

nej nemlig også der for jeg tror det er en fase.....og desværre kan sådan nogle faser tage tid...

vi har også prøvet at vores dreng ikke vil have jeg gik ud af værelset hihihihihihi

først sidder jeg med ham og læser en lille bog også min kæreste også fordi han helst vil have min kæreste putter ham, men i en periode på 3uger ville han ikke puttes han græd og græd og han vil kun være ved mig lige meget hvad, tid sidst tog vi kampen op og jeg skynte han give ham til farmand også fik han ham til at grine og lavede sjov også stoppede han men det tog 3uger puhhh det var hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.