Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej søde
Har tit tænkt på dig, dejligt at du er tilbage igen Og skønt at det går godt med jer
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RiUL skriver: Hej søde Har tit tænkt på dig, dejligt at du er tilbage igen Og skønt at det går godt med jer Knus
Det gør det helt bestemt
hvad med jer ??
Chalala85 skriver: Det gør det helt bestemt hvad med jer ??
Dejligt! Og hvor er han bare skøn den store basse
Her går det også godt, tiden går bare alt for stærkt
Chalala85 skriver: Hej piger, Ja, så synes jeg det er på tide at være lidt aktiv herinde igen. Lysten og overskudet er til det efterhånden Ved ikke hvor mange af de gamle der er tilbage? Nåh, men Jack bliver 9 måneder d. 14/12. Han har det skønt, bortset fra han lige har haft sprængt begge trommehinder, lille mus Men han er ovenpå igen Vi er så småt begyndt at kører ind i vg, puha det er underligt, men har er så klar Vi får først sp d. 12 så kan kun sige han vejer 12,9kg Min stoooore dreng haha, men har er godt nok også lang, 80 i tøj og det er så småt ved ikke at række. Men glæder mig til at være lidt mere på banen herinde igen. Knus
Hej piger,
Ja, så synes jeg det er på tide at være lidt aktiv herinde igen. Lysten og overskudet er til det efterhånden
Ved ikke hvor mange af de gamle der er tilbage?
Nåh, men Jack bliver 9 måneder d. 14/12. Han har det skønt, bortset fra han lige har haft sprængt begge trommehinder, lille mus Men han er ovenpå igen
Vi er så småt begyndt at kører ind i vg, puha det er underligt, men har er så klar
Vi får først sp d. 12 så kan kun sige han vejer 12,9kg Min stoooore dreng haha, men har er godt nok også lang, 80 i tøj og det er så småt ved ikke at række.
Men glæder mig til at være lidt mere på banen herinde igen.
Uhh tænkt at han er blevet så stor!
Han ser dejlig ud!
Lærke&Liam. skriver: Kan godt huske dig/jer, velkommen tilbageHvor er han bare sød
Kan godt huske dig/jer, velkommen tilbageHvor er han bare sød
tusind tak
RiUL skriver: Dejligt! Og hvor er han bare skøn den store basse Her går det også godt, tiden går bare alt for stærkt
Det kender jeg godt, det med tiden. Det gælder om at nyde hvert sekund
christina92 skriver: Uhh tænkt at han er blevet så stor! Han ser dejlig ud!
Jaaa han er så Kan love dig han er mega dejlig hihi
HAR SAVNET DIG/JER - godt at jeg har har/haft dig på facebook
Nadia&Daniel skriver: HAR SAVNET DIG/JER - godt at jeg har har/haft dig på facebook
I lige måsen smukke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128