Hvad skal jeg give børnene at spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2012

MilleRasmussen

Jeg er i praktik i en SFO som pædagog og har fødselsdag på fredag. Jeg syntes det er svært hvad jeg skal have med, da jeg tager det offentligt og det er meget forskelligt for hvor mange børn vi har om fredagen.. Jeg overvejede lave nogle muffins med noget banan og evt. lidt små chokolade stykker i, da jeg om torsdagen har været sammen med manden i 2,5 år. og har set fri, så det skal ikke tage hele min torsdag og lave.. Hvad syntes I kunne være en god idé og severe til dem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Musse21

MilleRasmussen skriver:

Jeg er i praktik i en SFO som pædagog og har fødselsdag på fredag. Jeg syntes det er svært hvad jeg skal have med, da jeg tager det offentligt og det er meget forskelligt for hvor mange børn vi har om fredagen.. Jeg overvejede lave nogle muffins med noget banan og evt. lidt små chokolade stykker i, da jeg om torsdagen har været sammen med manden i 2,5 år. og har set fri, så det skal ikke tage hele min torsdag og lave.. Hvad syntes I kunne være en god idé og severe til dem? 

Jeg plejer at lave grov boller og pynter med glasur. Og så nogle frugt spyd til

Anmeld

3. december 2012

B&J

Hvad med scones lav dejen stil den på køl og tag den med og form dem der og bag dem der og evt noget saftevand med

Anmeld

3. december 2012

Enirt

Jeg synes at banan muffins lyder som en god ide ... det er ret nemt og det er nemt at tage med hjem, hvis der ikke er så mange børn.

Anmeld

3. december 2012

MilleRasmussen

Har også overvejet boller, men det fik de sidst. De får frugt ved siden af, det gør de hver dag, tak for svar begge to

Anmeld

3. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Banan muffiens med havregryn og nødder, med lidt farvet glasur på. Eller popcorn. Eller boller og varm caco. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.