"Færdiglavet" scrapbog??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2012

isabellasmor

Hej inspireret af et andet indlæg, så kunne jeg godt tænke mig sådan en scrapbog hvor jeg har mulighed for kort og skrive lidt om isabellas dåb, fødselsdag, jul konfirmation til den tid, osv osv . Jeg har en barnets bog, men der er så mange ting man kan skrive i den så jeg aldrig får sat mig ned og skrevet ordentlig detaljeret i den.. 

da jeg oveni det ikke er særlig kreativ, ville jeg hører om der var nogen af jer dejlige kvinder (og mænd) som ved om man kan købe sådan en "færdiglavet" hvor man så bare skal udfylde og skrive i den? 

det eneste jeg finder på Google er nogle hvor man selv skal til og være kreativ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Laulund87

Jeg scrapper meget, men jeg tror ikke du kan købe en færdiglavet bog lige til scrap. Så er det netop barnets bog.

Men jeg fik et startsæt i Bog og Idé med album, scrapsider, klistermærker osv. Man kan stadig få det og det er nemt at gå til

Anmeld

3. december 2012

isabellasmor

Laulund87 skriver:

Jeg scrapper meget, men jeg tror ikke du kan købe en færdiglavet bog lige til scrap. Så er det netop barnets bog.

Men jeg fik et startsæt i Bog og Idé med album, scrapsider, klistermærker osv. Man kan stadig få det og det er nemt at gå til

Fedt, det tror jeg da jeg skal ned og kigge efter imorgen så ! 

Tak for svar 

Anmeld

3. december 2012

Laulund87

isabellasmor skriver:

Fedt, det tror jeg da jeg skal ned og kigge efter imorgen så ! 

Tak for svar 

God idé og du skal bare lige i gang, er jeg sikker på. Det er så hyggeligt at sidde med og man bliver bare bidt af det

Her kan du se lidt billeder af den bog jeg laver til min datter

https://www.baby.dk/debat/94261pi1/kreativ/bogen-til-maria--mange-billeder.aspx

Anmeld

3. december 2012

Enirt

isabellasmor skriver:

Hej inspireret af et andet indlæg, så kunne jeg godt tænke mig sådan en scrapbog hvor jeg har mulighed for kort og skrive lidt om isabellas dåb, fødselsdag, jul konfirmation til den tid, osv osv . Jeg har en barnets bog, men der er så mange ting man kan skrive i den så jeg aldrig får sat mig ned og skrevet ordentlig detaljeret i den.. 

da jeg oveni det ikke er særlig kreativ, ville jeg hører om der var nogen af jer dejlige kvinder (og mænd) som ved om man kan købe sådan en "færdiglavet" hvor man så bare skal udfylde og skrive i den? 

det eneste jeg finder på Google er nogle hvor man selv skal til og være kreativ 

Jeg har set den her, og den ser ret flot ud Det er lidt lige som en scrapbook men ikke en man selv skal lave noget i.

http://www.babygear.dk/mine-forste-ar-minder-og-gemmer-bog-fra-special-day.html?gclid=CL_QutOK_7MCFYJ2cAod5EoAog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.