Noget specielt og se tilbage på /børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2012

EnGodMor

Ja, ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men jeg vil lave et eller endet specielt til mine to børn, sådan gennem hele deres opvækst, med fx billeder af deres første jul, sne, skridt, osv osv

Men er der nogen af jer andre som os laver et eller andet til jeres børn, som de vil kunne se tilbage på? og hvad er evt det og meget gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

ledermus

engodmor skriver:

Ja, ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men jeg vil lave et eller endet specielt til mine to børn, sådan gennem hele deres opvækst, med fx billeder af deres første jul, sne, skridt, osv osv

Men er der nogen af jer andre som os laver et eller andet til jeres børn, som de vil kunne se tilbage på? og hvad er evt det og meget gerne billeder

Jeg laver scrapbog til min søn og har også lavet til andres børn...Det er kun fantasien der sætter grænser og synes det er et godt minde at få.

Har sat lidt inspirationsbilleder ind af noget jeg har lavet til min venindes søn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2012

EnGodMor

ledermus skriver:

Jeg laver scrapbog til min søn og har også lavet til andres børn...Det er kun fantasien der sætter grænser og synes det er et godt minde at få.

Har sat lidt inspirationsbilleder ind af noget jeg har lavet til min venindes søn

fantastisk bog

jeg har bare aldrig lært hvad en scrapbog er...

hvilken bog skal man købe, hvis man skal ha mange sider med karton i

Anmeld

3. december 2012

ledermus

jeg har købt sådan nogle sorte ringbind de fås i flere størrelser og har købt hvor man selv kan sætte forside ind...

Jeg laver så bare scrapbog via almindelige a4 karton størrelser det er biliigst og nemmest synes jeg 

Anmeld

3. december 2012

ledermus

engodmor skriver:

fantastisk bog

jeg har bare aldrig lært hvad en scrapbog er...

hvilken bog skal man købe, hvis man skal ha mange sider med karton i

glemte at citere

Anmeld

4. december 2012

EnGodMor

ledermus skriver:

glemte at citere

tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.