Årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2012

tarkoflen

Ihh hvor er jeg begyndt at glæde mig til at se de skønne familier i årgang 0

Er der andre der følger godt med og glæder sig!

Stephanies mor har lige fået en lille dreng, og ham får vi vist også lov til at se et glimt af, i de nye afsnit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Zafir

Men christina er jo ikke med mere? Det er jo kun Christian

Jeg glæder mig også til de nye afsnit ... Eksperimentet løber bare lidt ud i sandet, når familierne sådan hopper fra henadvejen. Men dog er der jo nogentilbage fra start.

Anmeld

3. december 2012

Frk. Himmelblå

tarkoflen skriver:

Stephanies mor har lige fået en lille dreng, og ham får vi vist også lov til at se et glimt af, i de nye afsnit

Ja, jeg følger med i årgang 0. 

Man kommer virkelig til at holde af de familier,- med alle deres særheder og al den forlældre-børn-kærlighed..

Hvornår kommer det på TV igen?

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Zafir skriver:

Men christina er jo ikke med mere? Det er jo kun Christian

Jeg glæder mig også til de nye afsnit ... Eksperimentet løber bare lidt ud i sandet, når familierne sådan hopper fra henadvejen. Men dog er der jo nogentilbage fra start.

Nej hun er ikke med, men Stephanie besøger hende i Malmø så hun er ikke tilbage for fuld udblæsning, men denne gang får vi alligevel lige et lille kig til dem også

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-6099040 7:ny-lillebror-kommer-med-i-årgang-0afsnit.ht ml?forside

Jeg kan godt forstå, at hun trængte til en pause efter alt det med drengenes far!

Ja jeg savner også stadig lidt den familie der sprang fra, nu kan jeg ikke huske hvad de hedder, men mon ikke de sidste familier bliver der, det håber jeg

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, jeg følger med i årgang 0. 

Man kommer virkelig til at holde af de familier,- med alle deres særheder og al den forlældre-børn-kærlighed..

Hvornår kommer det på TV igen?

Det er også bare så hyggeligt og det bliver spændende at se, når de får teeangere

Jeg mener at det plejer at starte op sidst i januar gør det ikke?

Anmeld

3. december 2012

Moar2011

tarkoflen skriver:

Hvornår starter de igen

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Storms-Mor skriver:

Hvornår starter de igen

Jeg vil tro, at det bliver sidst i januar, mener det plejer at være deromkring

Anmeld

3. december 2012

LinLin

tarkoflen skriver:

Nej hun er ikke med, men Stephanie besøger hende i Malmø så hun er ikke tilbage for fuld udblæsning, men denne gang får vi alligevel lige et lille kig til dem også

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-6099040 7:ny-lillebror-kommer-med-i-årgang-0afsnit.ht ml?forside

Jeg kan godt forstå, at hun trængte til en pause efter alt det med drengenes far!

Ja jeg savner også stadig lidt den familie der sprang fra, nu kan jeg ikke huske hvad de hedder, men mon ikke de sidste familier bliver der, det håber jeg

Mathilde med far martin og mor louise

Følger også med!

Det er til januar, ikke?

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

DAs mor skriver:

Mathilde med far martin og mor louise

Følger også med!

Det er til januar, ikke?

Det var lige præcis dem! Er bare så uendelig dårlig til navne

Gad godt vide, hvordan de har det, lidt nysgerrig er man jo!

Jeg tror også det er til januar, mener det plejer at starte op sidst i januar, gør det ikke?

Overvejer faktisk at tage en årgang 0 maraton på TV2 play og se alle afsnittene igen

Anmeld

3. december 2012

LinLin

tarkoflen skriver:

Det var lige præcis dem! Er bare så uendelig dårlig til navne

Gad godt vide, hvordan de har det, lidt nysgerrig er man jo!

Jeg tror også det er til januar, mener det plejer at starte op sidst i januar, gør det ikke?

Overvejer faktisk at tage en årgang 0 maraton på TV2 play og se alle afsnittene igen

Gør det!
Jeg har boksen med de første 9 år hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.