Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, nu skal vi altså til at finde noget mere varmt til hans små fusser. Hvad giver i andre jeres små på føderne, i denne her kulde?
Han kan ikke gå, men kravler rundt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, nu skal vi altså til at finde noget mere varmt til hans små fusser. Hvad giver i andre jeres små på føderne, i denne her kulde? Han kan ikke gå, men kravler rundt
Vi brugte tykke tykke sokker og så købte vi de der vind og vandt tætte overtræks futter med foer i, ovenpå de tykke sokker, de holdte min søns fødder dejlig varme
TrineMine86 skriver: Vi brugte tykke tykke sokker og så købte vi de der vind og vandt tætte overtræks futter med foer i, ovenpå de tykke sokker, de holdte min søns fødder dejlig varme
Ja, tror at jeg må gøre det samme. Vi skal jo ud at lege i sneen, så går det ikke at han fryser sine tæer
LykkeB skriver: Ja, nu skal vi altså til at finde noget mere varmt til hans små fusser. Hvad giver i andre jeres små på føderne, i denne her kulde? Han kan ikke gå, men kravler rundt
Jeg mener at Ecco faktisk har kraftig vandtætte sko/støvler til prewalkers. Prøv at gå i skoforretninger og se hvad de har
/Fenja
Fenja09 skriver: Jeg mener at Ecco faktisk har kraftig vandtætte sko/støvler til prewalkers. Prøv at gå i skoforretninger og se hvad de har /Fenja
Tak, det må jeg lige prøve at undersøge nærmere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128