Hvilket fodtøj til 9 måneder gammel dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2012

LykkeB

Ja, nu skal vi altså til at finde noget mere varmt til hans små fusser. Hvad giver i andre jeres små på føderne, i denne her kulde?

Han kan ikke gå, men kravler rundt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

TrineMine86

Ja, nu skal vi altså til at finde noget mere varmt til hans små fusser. Hvad giver i andre jeres små på føderne, i denne her kulde?

Vi brugte tykke tykke sokker og så købte vi de der vind og vandt tætte overtræks futter med foer i, ovenpå de tykke sokker, de holdte min søns fødder dejlig varme 

Anmeld

3. december 2012

LykkeB

TrineMine86 skriver:

Vi brugte tykke tykke sokker og så købte vi de der vind og vandt tætte overtræks futter med foer i, ovenpå de tykke sokker, de holdte min søns fødder dejlig varme 

Ja, tror at jeg må gøre det samme. Vi skal jo ud at lege i sneen, så går det ikke at han fryser sine tæer 

Anmeld

3. december 2012

Fenja09

LykkeB skriver:

Jeg mener at Ecco faktisk har kraftig vandtætte sko/støvler til prewalkers. Prøv at gå i skoforretninger og se hvad de har

/Fenja

Anmeld

3. december 2012

LykkeB

Fenja09 skriver:

Jeg mener at Ecco faktisk har kraftig vandtætte sko/støvler til prewalkers. Prøv at gå i skoforretninger og se hvad de har

/Fenja

Tak, det må jeg lige prøve at undersøge nærmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.