Hvilken Ipad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Camulla

Hej  

Jeg er ved at bestille et Ipad cover til min mand på nettet og jeg skal skrive om det skal passe til Ipad 1, 2, 3 eller 4. Nogle der ved hvordan jeg kan se det på Ipaden? Jeg kan jo lissom ikke spørge ham... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

tarkoflen

Camulla skriver:

Hej  

Jeg er ved at bestille et Ipad cover til min mand på nettet og jeg skal skrive om det skal passe til Ipad 1, 2, 3 eller 4. Nogle der ved hvordan jeg kan se det på Ipaden? Jeg kan jo lissom ikke spørge ham... 

Det tror jeg ikke umiddelbart du kan se på den... Med mindre du har kassen er den helt ny er det nok en 3'er, 4'erne vil jeg tro er mini udgaven, men er ikke sikker...

Vi købte vores for 1 1/2 år siden og det er en 2'er og der var den næsten lige kommet ud.

Måske du kan tage ned i en appelforretning og se på dem, og så kan du nok vurdere hvilken en, der er magen til jeres

Anmeld

3. december 2012

Camulla

tarkoflen skriver:

Det tror jeg ikke umiddelbart du kan se på den... Med mindre du har kassen er den helt ny er det nok en 3'er, 4'erne vil jeg tro er mini udgaven, men er ikke sikker...

Vi købte vores for 1 1/2 år siden og det er en 2'er og der var den næsten lige kommet ud.

Måske du kan tage ned i en appelforretning og se på dem, og så kan du nok vurdere hvilken en, der er magen til jeres

Armen, det er da træls... Jeg kan ikke nå at tage den med derind, da det er et tilbud på dealhunter der udløber i morgen... Åhh, what to do?  

Anmeld

3. december 2012

Camulla

tarkoflen skriver:

Tror også det er en etter eller toer, den er lidt gammel...

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Camulla skriver:

Armen, det er da træls... Jeg kan ikke nå at tage den med derind, da det er et tilbud på dealhunter der udløber i morgen... Åhh, what to do?  

Kan du se det på nettet?

Eller smide et billede af den op herinde? Hvor det både er fra siden, så man kan se, hvor bred den er, og hvordan den ser ud forfra og bagfra, så kan jeg sammenligne med vores

Anmeld

3. december 2012

trunte89

Har den kamera? Etteren har ikke kamera, men det har 2 og 3 eren.

Anmeld

3. december 2012

Camulla

trunte89 skriver:

Har den kamera? Etteren har ikke kamera, men det har 2 og 3 eren.

Det tror jeg nok den har. Kan ikke finde en kamera funktion på dens skrivebord, men den har sådan en sort prik for oven, som ligner et kamera... (Jeg har lige skrevet til hans kammerat, måske han ved det...) 

Anmeld

3. december 2012

Camulla

tarkoflen skriver:

Kan du se det på nettet?

Eller smide et billede af den op herinde? Hvor det både er fra siden, så man kan se, hvor bred den er, og hvordan den ser ud forfra og bagfra, så kan jeg sammenligne med vores

Hov, har først set dit svar nu. Men gjorde lige præcis sådan. Sammenlignede på nettet og det må være en 3er. De ser anderledes ud bagfra og på siden Tak!

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Camulla skriver:

Hov, har først set dit svar nu. Men gjorde lige præcis sådan. Sammenlignede på nettet og det må være en 3er. De ser anderledes ud bagfra og på siden Tak!

Ja det gør den nemlig

Godt du fandt ud af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.