Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Nu har der været så mange debatter om det med at sove ude når der er mere end -10 grader.
Vi har lieg købt en virkelig lækker kælk til vores datter med høj ryglæn og sidestøtte samt sele i og vil derfor hører om vi så ikke må trække hende en tur i det vejr her? eller ..
hun er 9,5 mrd gammel.
Håber nogle har et svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: Hej piger Nu har der været så mange debatter om det med at sove ude når der er mere end -10 grader. Vi har lieg købt en virkelig lækker kælk til vores datter med høj ryglæn og sidestøtte samt sele i og vil derfor hører om vi så ikke må trække hende en tur i det vejr her? eller .. hun er 9,5 mrd gammel. Håber nogle har et svar
Hehe
sådan en har vi også til min søn, han er 13½ månede, regner da med jeg skal ud og gå en tur med ham når jeg når det
blankholm skriver: Hehe sådan en har vi også til min søn, han er 13½ månede, regner da med jeg skal ud og gå en tur med ham når jeg når det
ja, det var bare mere med om man må det ved en baby på omkring 10 mrd når der er så koldt, når de ikke må sove ude? mere det jeg tænker ..
Tror jeg da gerne du må! Bare husk at det er rigtig koldt for kroppen at sidde "stille" på en kælk i længer tid af gangen.vh stine
StineW79 skriver: Tror jeg da gerne du må! Bare husk at det er rigtig koldt for kroppen at sidde "stille" på en kælk i længer tid af gangen.vh stine
ja, i know også bare en lille trækketur på en 10 min tid for hyggens skyld
Det ville jeg gøre uden tvivl. Måske jeg ville ligge et lille tæppe i "bunden" af kælken, som hun kan sidde på og et lille tæppe ovenpå hende selvom hun har flyverdragt på.
Det tror jeg sagtens i kan. Under kælke turen er hun jo vågen og i bevægelse.
rikkeregnbue skriver: Det ville jeg gøre uden tvivl. Måske jeg ville ligge et lille tæppe i "bunden" af kælken, som hun kan sidde på og et lille tæppe ovenpå hende selvom hun har flyverdragt på.
okay, super ja, det kunne være en ide godt pakket ind hehe
MissTas skriver: ja, det var bare mere med om man må det ved en baby på omkring 10 mrd når der er så koldt, når de ikke må sove ude? mere det jeg tænker ..
bare pak hende godt ind, med tykke vanter, hue, flyverdragt og vinterstøvler så burde hun godt kunne klare en lille hyggeligt kælketur
MissTas skriver: okay, super ja, det kunne være en ide godt pakket ind hehe
Jeps, hun skal ikke fryse jo Hehe!
Vi har slet ingen kælk til Ida endnu, mon man skulle til og købe en inden de er udsolgt!
Hvor har du købt din med så fin støtte på?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128