Stadig ingen mens...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

207 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. december 2012

BornToBe

Jeg tog en test i sidste uge, som indenfor tiden viste MEGET svagt positivt. Så tog jeg en et par dage efter (andet mærke), som så var negativ Smed den ud med det samme, da jeg jo har haft en del test der blev positive efter tid i denne måned.

Men kom så alligevel til at kigge på den DOHHH!!! Og der var den positiv! Men igen nok 10-20minutter for sent...

Tog så en clear blue dagen efter som klart og tydeligt sagde IKKE gravid... 

Jeg har endnu ikke fået min mens, tisser konstant, føles som om jeg har ligamentsmerter, oppustet og den ene dag kom der noget klar væske ud af it ene bryst... Og sådan har jeg haft det i godt og vel 14 dage!

Jeg ved godt at psyken kan gøre utrolig meget! MEN nu må der altså snart komme en positiv test eller en mens... Er godt træt af den her ventetid. 

Det er 1. forsøg, så det gør mig ikke besynderligt meget hvis mens skulle komme, det er mere det at gå i det uvisse der genere mig...Ihh altså!

Skulle vist bare lige ud med lidt frustrationer......  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

L&V

BornToBe skriver:

Jeg tog en test i sidste uge, som indenfor tiden viste MEGET svagt positivt. Så tog jeg en et par dage efter (andet mærke), som så var negativ Smed den ud med det samme, da jeg jo har haft en del test der blev positive efter tid i denne måned.

Men kom så alligevel til at kigge på den DOHHH!!! Og der var den positiv! Men igen nok 10-20minutter for sent...

Tog så en clear blue dagen efter som klart og tydeligt sagde IKKE gravid... 

Jeg har endnu ikke fået min mens, tisser konstant, føles som om jeg har ligamentsmerter, oppustet og den ene dag kom der noget klar væske ud af it ene bryst... Og sådan har jeg haft det i godt og vel 14 dage!

Jeg ved godt at psyken kan gøre utrolig meget! MEN nu må der altså snart komme en positiv test eller en mens... Er godt træt af den her ventetid. 

Det er 1. forsøg, så det gør mig ikke besynderligt meget hvis mens skulle komme, det er mere det at gå i det uvisse der genere mig...Ihh altså!

Skulle vist bare lige ud med lidt frustrationer......  

Hvad med at få taget en blodprøve så du kan få et svar

Anmeld

3. december 2012

BornToBe

Månsson skriver:

Hvad med at få taget en blodprøve så du kan få et svar

Jamen vil lægerne bare gøre det, uden man er i behandling?

Kunne godt være at jeg skulle overveje det, hvis jeg ikke får min mens i løbet af ugen.

Tak for svar!

Anmeld

3. december 2012

L&V

BornToBe skriver:

Jamen vil lægerne bare gøre det, uden man er i behandling?

Kunne godt være at jeg skulle overveje det, hvis jeg ikke får min mens i løbet af ugen.

Tak for svar!

Ja da. Nogle danner jo ikke nok hcg i urinen så hvis man ikke sku ku få det ville det da være skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.