merci.reklamen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Camillos

nu må alle de forbandede graviditets hormoner snart forsvinde.... tuder over en merci reklame og jeg har endda født! hvor åndssvag kan jeg dog være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Ayasmor

Hihi.. det er da lidt sødt, omend skide irriterende. Hvis det kan trøste, så kanjeg også hyle over den. Vil ikke påstå at mine hormoner spiller ind, da det snart er 4 år siden jeg fødte

Anmeld

3. december 2012

Camillos

Camillos skriver:

nu må alle de forbandede graviditets hormoner snart forsvinde.... tuder over en merci reklame og jeg har endda født! hvor åndssvag kan jeg dog være

jubii  så er jeg ikle den eneste det var da dejligr hehe .. synes det er lidt pjattet at kunne grøde over den men kan ikke styre det he he 

Anmeld

3. december 2012

Ayasmor

Camillos skriver:

jubii  så er jeg ikle den eneste det var da dejligr hehe .. synes det er lidt pjattet at kunne grøde over den men kan ikke styre det he he 

Det er du nu ikke. Tja, det kan godt være at det er lidt småtosset at græde over en chokoladereklame, men hvad pokker, hvis det er det værste hormonerne er skyld i, så er det trods alt harmløst. Men kan bestemt godt følge dig i, at man sidder og føler sig lidt små dum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.