Håber på hurtig hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg gik over min mens. med 2 dage og valgte så at tage en test (i går). Troede ikke rigtig på der var noget, men har aldrig gået over tid.

Den var positiv. Kunne knap nok forstå det. Jeg ville så at ta en test mere i dag. Men da jeg tørrede mig og så ned i wc'et lå der blod.

Testen viste mere positiv end i går. Men hvorfor blødte jeg??

Jeg bløder ikke mere nu. Men har jeg måske midste det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

christina92

Anonym skriver:

Jeg gik over min mens. med 2 dage og valgte så at tage en test (i går). Troede ikke rigtig på der var noget, men har aldrig gået over tid.

Den var positiv. Kunne knap nok forstå det. Jeg ville så at ta en test mere i dag. Men da jeg tørrede mig og så ned i wc'et lå der blod.

Der er mange der kan bløde i starten har graviditeten, men det er svært at sige om du har mistet. Er det meget du har blødt? Har du haft smerter?

Du kan vente og se tiden an, for har du mistet går der lidt for HCG'en er ude af kroppen. Eller kan du ringe til lægen få en blodprøve og så få en blodprøve om nogle dage for at se om HCG'en stiger som den skal.

Anmeld

3. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Man kan som gravid godt have mere sarte slimhinder og derfor bløde (jeg havde selv en pletblødning 3+4 og 11+2), og der er også nogen, som oplever småblødninger/menstruationer gennem hele deres graviditet. Håbet er endnu ikke ude! 

Men vil nok råde dig til at se tiden an, og kommer der ikke mere blod teste igen om et par dage og se, om testen bliver tydeligere eller svagere som tegn på hcg-stigning/fald. 

for at den lille blop har det godt derinde! 

Anmeld

3. december 2012

mn

Anonym skriver:

Hvis man læser i andre tråde om samme emne, så ja så kan det at bløde godt betyde at du har mistet, men det betyder jo ikke at det er derfor du blødte. Mit forslag ville være at tage til lægen for så kan de jo nok finde ud af om du er det eller ikke

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar..

Desværre er der blod når jeg tørrer mig, dog ingen smerter. Men tror chancerne ikke er så store for alt er okay 

Anmeld

3. december 2012

Wik

Anonym skriver:

Tak for jeres svar..

Desværre er der blod når jeg tørrer mig, dog ingen smerter. Men tror chancerne ikke er så store for alt er okay 

Æv det er aldrig sjovt at bløde. Om en uges tid kan du komme til en tryghedsskanning, du skal dog være fulde 6 uger henne, før de kan se en lille sæk, og muligvis et hjerteblink,i det lille embryo, men har man først set det er der rigtige gode chancer for at alt er som det skal være. Så snak med lægen, og bliv henvist til en tryghedsskanning eller betal selv for en. Jeg gjorde det, og det var det hele vær, hvis man har tendens til at bekymre sig, er penge ingenting  

Krydser fingre for dig, det er et dejligt tidspunkt at blive gravdi på

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved der kan være mange årsager til det. Det også mere for at få luftet ens tanker og høre andres erfaringer.

Jeg har nu taget et bind på. Men ingen blod der. Kun når jeg tørrer mig er der lidt blod. Har lette mens smerter. Hvor er det forvirrende.

Er der nogen der har prøvet det med en positiv udgang?

Anmeld

3. december 2012

Masig

Anonym skriver:

Jeg ved der kan være mange årsager til det. Det også mere for at få luftet ens tanker og høre andres erfaringer.

Jeg har nu taget et bind på. Men ingen blod der. Kun når jeg tørrer mig er der lidt blod. Har lette mens smerter. Hvor er det forvirrende.

Jeg blødte mange gange i løbet af min graviditet... Ikke sådan at der lå noget i trusserne, men der kom lidt på papiret når jeg tørrede mig... Jeg har altid haft sarte slimhinder så det har nok været derfor.. Men jeg har altså en dreng på snart 5 mdr nu, så det betød ikke noget her...

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg blødte mange gange i løbet af min graviditet... Ikke sådan at der lå noget i trusserne, men der kom lidt på papiret når jeg tørrede mig... Jeg har altid haft sarte slimhinder så det har nok været derfor.. Men jeg har altså en dreng på snart 5 mdr nu, så det betød ikke noget her...

Det gir lidt trøst 

Anmeld

3. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

nu spørger jeg lidt direkte - har du intim barberet dig idag? kunne det tænkes du måske har skåret dig, og det er der blodet kommer fra, nu det ikke kommer på bindet, men ikun når du tørre dig?

ps. hvis du trykker 'citer indlæg' kan folk se du har svaret dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.