Piv, hyl, vræl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Musen5

Øv øv øv øv

Har her til morgen fået at vide at Leahs dpmor stopper til januar.

Er så ked af det, da Leah virkelig er SÅ enormt glad for hende. Og nu står vi så med tanken om hvor hun så kommer hen.

Er der nogen der har prøvet det og i givet fald hvordan fungere det fra kommunens side?

Finder de bare en man så SKAL tage eller tager de ens ønsker i betragtning. (Har nemlig en jeg gerne vil ha Leah hen til hvis det er muligt)

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

MorDk

Åh krammer herfra ♥ Kan føle din "smerte". Det er bare IKKE sjovt, når man er super glad for den pasning man har til sine unger!

Jeg tænker at man til hver en tid kan komme med et ønske...

Anmeld

3. december 2012

LRJ

Musen5 skriver:

Øv øv øv øv

Har her til morgen fået at vide at Leahs dpmor stopper til januar.

Er så ked af det, da Leah virkelig er SÅ enormt glad for hende. Og nu står vi så med tanken om hvor hun så kommer hen.

Er der nogen der har prøvet det og i givet fald hvordan fungere det fra kommunens side?

Finder de bare en man så SKAL tage eller tager de ens ønsker i betragtning. (Har nemlig en jeg gerne vil ha Leah hen til hvis det er muligt)

/Mette

Jeg prøvede det sidste år, og der fandt kommunen en der lå tættere på, som opfyldte alle mine ønsker
Men prøv at snakke med kommunen om dit ønske, for hvis hun har en ledig plads kan det jo være din datter kan få den

Og det er bare så træls når man får sådan noget af vide med en måneds varsel, men din datter skal nok blive glad for den nye Dp os

Anmeld

3. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea's dp gik på efter løn, da thea var 2,2 år. Vi elskede hende, så vi frygtede det noget! 

Vi fik først tilbudt en plads, vi sage nej til da det var et sted både manden og konen var dp'er. Det ville jo så betyder at der altid var 8 børn + evt extra børn, så der ku være 10 børn i alt. Det syntes vi var for mange. Fik så tilbudt en anden, som var rigtig sød, og vi var glade for hende, men det var bare ik det samme. Da thea startede i børnehave, nævnte hun heller aldrig, men vi snakker og ses ses stadig med den første, som er blevet en slags extra bedstemor for thea. Vh stine

Anmeld

3. december 2012

Musen5

Lone H. skriver:

Jeg prøvede det sidste år, og der fandt kommunen en der lå tættere på, som opfyldte alle mine ønsker
Men prøv at snakke med kommunen om dit ønske, for hvis hun har en ledig plads kan det jo være din datter kan få den

Og det er bare så træls når man får sådan noget af vide med en måneds varsel, men din datter skal nok blive glad for den nye Dp os

Mange tak for dit svar..

Det tror jeg bestemt oxo det er bare SÅ træls at få at vide nu her... Det falder sammen med en halt masse andet så det hele bare bliver endnu mere ARRRGH!

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.