Øv Bøv min datter alene i dagplejen på sin fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

LBK

banana3 skriver:

Hun kan da også sagtens holde fødselsdag i dag, så hun får 2 fødselsdage!

Hun skal nok blive fejret Det er da bare træls 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

LBK

Muhmi skriver:

ÅÅårh jeg kender SÅ meget det der med at blive skuffet på mærkedage.... Da Silas blev 1 havde han 40,3 i feber, så det der med lagkage i hele fjæset, sang osv. det var der bare intet af...

Men ja, vi kan desværre ikke altid indrette tingene helt som vi gerne vil have dem... Er nu sikker på hun nok skal få en SUPER hyggelig dag alligevel Stort tillykke 

Det skal hun helt sikkert nok. Det er da bare ærgeligt

Hun skal nok mærke hun har fødselsdag

Anmeld

3. december 2012

Muhmi

LBK skriver:

Det skal hun helt sikkert nok. Det er da bare ærgeligt

Hun skal nok mærke hun har fødselsdag

Det tvivlede jeg nu heller ikke på  

Anmeld

3. december 2012

Carina:-)

LBK skriver:

HIP HURRA min datter bliver 2 år i dag. STOR PIGE

Hun eeelkser at komme i dagpleje og i går fortalte jeg hende at hun skulle i dagpleje og når hun havde sovet til middag ville jeg komme med en overraskelse. 

Så har dagplejemoren lige ringet og sagt hun er den eneste der er kommet og om vi ikke kunne holde hendes fødselsdag en anden dag, da  det er mere hyggeligt når de er flere børn.

ØØØVVDet er jo i dag hun har fødselsdag. Overraskelsen er lavet. Hun skulle jo lege og hygge med de andre børn. SUK.

Selvfølgelig kan det vente til en anden dag. Det var jo bare i dag havde jeg lovet. Vi kan da gudskelov hygge når hun kommer hjem, og mormor og morfar kommer på besøg, og så henter jeg hende om et par timer hvis der ikke liige dukker en mere op.

MEN ØV

Er du hjemme?

Hvorfor søren holder du hende så ikke hjemme,og I 2 hygger??

Der er da ikke noget ved at komme i dp når der ikke er andre børn.

Og så når man har fødselsdag.

Anmeld

3. december 2012

LBK

Carina:-) skriver:

Er du hjemme?

Hvorfor søren holder du hende så ikke hjemme,og I 2 hygger??

Der er da ikke noget ved at komme i dp når der ikke er andre børn.

Og så når man har fødselsdag.

Ja jeg går hjemme pga bækkenløsning.

var det sådan at jeg havde vidst at der ikke kom nogle børn havde jeg da også holdt hende hjemme..

Min datter er så glad for at gå i dagpleje at jeg i den grad ville skuffe hende hvis jeg bare holdt hende hjemme.

Men hentede hende i formiddags så vi har hygget med middagsmad 

Anmeld

3. december 2012

Carina:-)

LBK skriver:

Ja jeg går hjemme pga bækkenløsning.

var det sådan at jeg havde vidst at der ikke kom nogle børn havde jeg da også holdt hende hjemme..

Min datter er så glad for at gå i dagpleje at jeg i den grad ville skuffe hende hvis jeg bare holdt hende hjemme.

Men hentede hende i formiddags så vi har hygget med middagsmad 

Nå ok-det var bare fordi du skrev at dpmor havde ringet,så gik udfra du så godt vidste der ikke var andre børn...

Men godt I har fået hygget

Anmeld

3. december 2012

DitteFisk

Det må da også være ekstra hyggeligt at have dagplejeren for sig selv hele dagen - og have hele hendes opmærksomhed fram for at dele den med de andre børn det er da noget specielt i sig selv, tænker jeg. Og om fødselsdagen, med sang og flag, bliver holdt i dag eller i morgen er din 2-årige nok ligeglad med, så længe der bliver hygget om hende  

Tillykke med hende

Anmeld

3. december 2012

LBK

Carina:-) skriver:

Nå ok-det var bare fordi du skrev at dpmor havde ringet,så gik udfra du så godt vidste der ikke var andre børn...

Men godt I har fået hygget

Hun ringede først senere da jeg havde afleveret hende. 

Anmeld

3. december 2012

LBK

Gigl skriver:

Det må da også være ekstra hyggeligt at have dagplejeren for sig selv hele dagen - og have hele hendes opmærksomhed fram for at dele den med de andre børn det er da noget specielt i sig selv, tænker jeg. Og om fødselsdagen, med sang og flag, bliver holdt i dag eller i morgen er din 2-årige nok ligeglad med, så længe der bliver hygget om hende  

Tillykke med hende

Det synes hun bestemt også det var. Hun har ikke lidt...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.