Så nåede jeg i skole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2012

An&Jo

vågnede op til omkring 10-15cm sne og frygtede lidt min første køretur alene i snevejr, men det gik skide godt, jeg fulgte trafikken som jeg plejer, men maksimum farten lå på omkring 50km/t hele vejen til Aalborg, så en tur der normalt kan gøres på en halv time tog lidt over en time idag, men det er fint nok..

Jeg kom frem og det var uden buler eller hasarderet kørsel, ja faktisk har trafikken aldrig kørt så pænt som her til morgen, folk gjorde plads til hinanden og ingen der dyttede af nogen osv, så det var faktisk skønt, det var bestemt ikke en stressende tur som jeg havde frygtet..

Andre der har brugt ekstra køretid idag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Janni.

Dejlig køretur trods vejret. Skønt når folk giver plads til hinanden. Sådan burde det være til hverdag.

Jeg brugte ekstra tid igår. Idag har jeg fri, ellers havde jeg også brugt mere tid idag. Jeg har 45 km til jobbet.

Anmeld

3. december 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Dejlig køretur trods vejret. Skønt når folk giver plads til hinanden. Sådan burde det være til hverdag.

Jeg brugte ekstra tid igår. Idag har jeg fri, ellers havde jeg også brugt mere tid idag. Jeg har 45 km til jobbet.

ja det burde man gøre hver dag, men normalt tænker folk jo bare på selv at komme afsted..

Men vejene var meget glatte imorges, og meget dårligt ryddet..

jeg har 35km i skole ca, så det en også lidt vej..

Anmeld

3. december 2012

Nadia&Daniel

An&Jo skriver:

vågnede op til omkring 10-15cm sne og frygtede lidt min første køretur alene i snevejr, men det gik skide godt, jeg fulgte trafikken som jeg plejer, men maksimum farten lå på omkring 50km/t hele vejen til Aalborg, så en tur der normalt kan gøres på en halv time tog lidt over en time idag, men det er fint nok..

Jeg kom frem og det var uden buler eller hasarderet kørsel, ja faktisk har trafikken aldrig kørt så pænt som her til morgen, folk gjorde plads til hinanden og ingen der dyttede af nogen osv, så det var faktisk skønt, det var bestemt ikke en stressende tur som jeg havde frygtet..

Andre der har brugt ekstra køretid idag??

Har ikke brugt ekstra tid, da der er helt ryddet hos os - men oplevede også den gode opførelse på vejen og overfor hinanden

Anmeld

3. december 2012

An&Jo

Nadia&Daniel skriver:

Har ikke brugt ekstra tid, da der er helt ryddet hos os - men oplevede også den gode opførelse på vejen og overfor hinanden

gid der var ryddet her, det er der nemlig slet ikke endnu..

men den gode opførsel fra bilisterne er dejlig at opleve for en gangs skyld..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.