Kærestens julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Zelinasmor

Jeg er helt blank. Hvad giver i jeres mand/forlovede/kæreste i julegave???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

henh01

Min kæreste får en iphone 5 og et cover til den.

Anmeld

3. december 2012

Zelinasmor

henh01 skriver:

Min kæreste får en iphone 5 og et cover til den.

Lækker gave! det rækker min SU bare ikke til. Jeg havde overvejet en jakke men ved ikke om det er for kedeligt til en ung fyr på 21

Anmeld

3. december 2012

henh01

xoxotasha skriver:

Lækker gave! det rækker min SU bare ikke til. Jeg havde overvejet en jakke men ved ikke om det er for kedeligt til en ung fyr på 21

Altså jeg har ikke lagt 5000 kr til telefonen, men købt den over 1 år og lagt 1500 kr i engangsbetaling så den ikke er ret dyr

En jakke er en fed ting, det ville jeg da synes var en god gave

Anmeld

3. december 2012

Zelinasmor

henh01 skriver:

Altså jeg har ikke lagt 5000 kr til telefonen, men købt den over 1 år og lagt 1500 kr i engangsbetaling så den ikke er ret dyr

En jakke er en fed ting, det ville jeg da synes var en god gave

Nå okay.  Tænkte godt nok også at det var lidt af en dyr gave  Jeg må ud og se på jakker i dag så. Hans nuværende jakke er 3 år gammel. 

Anmeld

3. december 2012

MorDk

Han har allerede fået den... men en Jakke

Anmeld

3. december 2012

Victoria2013

Kæresten og jeg har snakket om en ikke-så-dyr gave til hinanden juleaften og så kan vi spendere lidt ekstra på en fælles gave vi køber sammen

Jeg vil gerne give min kæreste en eller anden kogebog for mænd, for nu hvor han skal være far til næste år så er han altså nødt til at lære at lave noget mad (det plejer jeg at stå for)

Anmeld

3. december 2012

mth1987

Jeg købte billetter til Anders matthesens show men da det gik her i efteråret har han allerede fået dem

Anmeld

3. december 2012

An&Jo

vi har godt nok aftalt vi ikke giver hinanden gaver i år, men tror nu han skal have en lille ting fra mig og drengene..

Anmeld

3. december 2012

Mettefpigen

Vi har aftalt at vi ikk giver gaver til hinanden... Vi putter dem i en bøtte og bruger dem enten til en god middag, bowling eller hvad vi lige har lyst til.. Men han er blevet vild med sons of anarchy så fra lukas af har jeg købt en sæson af det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.