Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hørte i sang i radioen idag og kan selvfølgelig kun få linjer. Kan i måske hjælpe med med at gætte den?
Det er en mand der synger.
noget med: dur jeg, dur, jeg, dur jeg, luk dine øjne ... i et nat tog
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror han synger du og jeg, og at det er Burhan G
Hørte i sang i radioen idag og kan selvfølgelig kun få linjer. Kan i måske hjælpe med med at gætte den? Det er en mand der synger. noget med: dur jeg, dur, jeg, dur jeg, luk dine øjne ... i et nat tog
Nattog med Ankerstjerne er mit gæt?
Det er du og jeg, med burhan g og ankerstjerne.
Og nej du er ik den enste der trode at de synger " Dur jeg???" Vh stine
malliebooh skriver: Nattog med Ankerstjerne er mit gæt?
TAK! :-)Min familie var ved og dræbe mig med de få linjer jeg kunne..Jeg selv var ellers overbevist om at det var en Xander sang ;-)
StineW79 skriver: Det er du og jeg, med burhan g og ankerstjerne. Og nej du er ik den enste der trode at de synger " Dur jeg???" Vh stine
Ej hvor pinligt!Har gået og sunget det hele dagen nejnej
MomseJulia skriver: TAK! :-)Min familie var ved og dræbe mig med de få linjer jeg kunne..Jeg selv var ellers overbevist om at det var en Xander sang ;-)
Hehe det er heller ikke altid lige til. Mange af dem lyder ens
MomseJulia skriver: Ej hvor pinligt!Har gået og sunget det hele dagen nejnej
Jeg gik også og sang " dur jeg??" i flere uger nærmest, også var jeg til seaback koncert, hvor ankerstjerne var opvarmnings nummeret, også gik det op for at jeg havde sunget forkerte, i alt den tid Vh stine
den hadder i et nat tog
Nessie skriver: Jeg tror han synger du og jeg, og at det er Burhan G
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128