FOR HELVEDE hvor bliver jeg vred og ked af det... ved ikke hvad jeg skal stille op med hende 
Jeg har en faster som gerne vil holde noget jule tam tam, så min fætter kan ses med hans fætre og kusiner på begge sider af familien. Det er nu en del år siden at hun kom og meddelte at hun ville starte en tradition med juleklip osv. den 1 advent. Vi 3 søskende meddelte hende at det kunne vi ikke, fordi vi allerede har en tradition den dag, som vi har haft lige siden vi var små og den har vi ikke lyst til at droppe. Vi spurgte hende så om hun ville lægge den en anden dag og det ville hun ikke. Det blev jo så til at vi ikke kom med, hvilket har været til irratation for hende i lang tid.
Så lavede hun datoen om til den første søndag i december, men det er bare rigtig tit at det rammer sammen med 1. advent. Så det er stadig sådan at vi ikke kan komme med.
Her i år annoncere hun så igen at hun holder det her arrangement og at vi er inviteret. Jeg fortæller at det kan jeg ikke da jeg skal til den anden tradition (som hun også godt ved) Hun bliver fornærmet og siger " ja det er der jo ikke noget at gøre ved, men så bliver din fætter nok ked af det"
Det skal lige siges at jeg faktisk selv har snakket med min fætter i efterårsferien i år, om at jeg ikke kom i år og hvorfor det var meget sjældent at jeg i det hele taget kommer, og det forstod han fint (han er 12 år)
Så her i dag lagde jeg billeder ind på facebook, der viste at jeg havde pyntet op og lavet divs. dekorationer og skrev som kommentar at nu var julen kommet til os. Hvor til hun kommentered:
"Hej det gjorde den såmænd også i her, din fætter havde en hyggelig dag med de fætre og kusiner der ønskede at glæde ham"
Ved fandme ikke hvad hun vil med det, men bliver ked af at hun skal blive ved med at stikke til mig, får slet ikke lyst til at komme derop når jeg rent faktisk kan.
Har vildt lyst til at konfrontere hende
men tror bare ikke der kommer noget godt ud af det 
Skulle bare lige have luft, så tak fordi du læste med.
Anmeld