Jer med drenge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Mivsen

Vis hvilket sæt tøj din søn skaL ha på Juleaften.

Er lidt Tom for ideer. Min søn er lige blevet 1 år.

frem med nogle billeder af julesættet.. (Nytårssættet er også velkommen :p)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Nettemor

Sebastian på 2½ har et jakkesæt som han havde på til hans bedsteforældres sølvbryllup. Det satsede jeg på han skulle have på til jul

Anmeld

2. december 2012

Benjamins'mor

Har ikke noget billede og er på fra mobil.
Men han skal have røde cowboy bukser på, en body der i toppen ligner en skjorte med butterfly og en cardigan med de der forskelligt farvede ruder på.

Anmeld

2. december 2012

Eliza

en "min første jul" dragt og tilhørende nissehue, som jeg dog ikke forventer han har på særlig længe. 

Anmeld

2. december 2012

Janni.

Jeg ser lige om jeg kan huske at tage et billede af tøjet imorgen. Men mangler dog at finde et par pæne bukser der til. Skal på shopping imorgen, kunne være jeg fandt dem dér. 

Anmeld

2. december 2012

DitteFisk

Fandt en sort skjorte med sølv-slips til i H&M til.. var det 129? Og så et par jeans under. 

Edit: oh well, det er nok kun over str 92 eller sådan noget.. min dreng er lige lidt ældre

Anmeld

2. december 2012

Mettefpigen

Jeg har billeder fra sidste år hvor han var ca næsten 4 måneder, for i år skal vi bare være hjemme alene så synes ikk der er behov for at han skal være "fint" klædt på

Til jul havde han nissetøj på , og til nytår havde en skjorte på Er mega vild med skjorter, både til børn og voksne....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2012

katrine26

Min søn er 1 år på billede, og han havde en cardigan fra HogM på med jule motiv.

Ved endnu ikke hvad han skal have på i år men det skal være noget behageligt så ingen slips og skjorte her..

Katrine26

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2012

Ciss

Jeg har ikke billede, men min søn plejer at have en hvid skjorte, hvide strømpebukser, et par mørke stofbukser og en vest på, som min mor har syet. Jeg synes, små drenge med vest er så flotte....

Anmeld

3. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng skal have et par pæne comboybukser på med et pæn skjorte til, og så er han en sej gut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.