Punkt1 !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Mira0911

Vi var igår i punkt for at se på opvaskemaskine... Og finde ud af hvad det koster at leje pr. mdr.... Vi får så afvide at de lejer ikke opvaskemaskiner ud... Hmm... Stod jeg...

Jeg sagde til Herren "Så skal i godt nok ikke reklamere med det i jeres uge avis at i lejer ud til billig pris"

Nøj jeg blev sur... Man kan ikke sende en reklame ud til kunder, og så står at de lejer maskiner ud.... Når man så kommer i butikken så gør de ikke...

Jeg synes godt nok de skal lave en ordenlig ugeavis med holdige ting i, som så visner væk i snakken med ekspedienten.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

CGTN

Heeh ved hva du mener. Der er super dårlig service i punkt 1!

Min tidligere svigerinde og mand havde købt et komfur derinde for nogle år siden og da det gik i stykker nogle uger efter trak de en masse paragraffer og alt muligt ud af ærmet og nægtede og betale for reparetion eller bytte det til nyt (selvom loven siger 24 mdr reklamationsret).
Og for ikke så længe siden var vi på udgik efter en ny frituregryde og de havde et godt tilbud derinde, så vi tog derind om mandagen, men de havde kun nogle hjemme som var dobbelt så dyre og da vi spurgte hvornår de fik de andre hjem, fik de dem slet ikke hjem og ekspedienten var mega hoven og fik os til og lyde dumme, så det er et sted jeg aldrig kommer mere og håber da andre har haft bedre erfaring end os derinde...

Anmeld

11. juni 2009

AstridM

Det er faktisk sådan i kan kræve at få det når de reklamere med det!!

Jeg vil strak kontakte www.forbrug.dk og sige det er noget fis.

De kan gøre det til en sag og det burde man når de direkte lyver.

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

CGTN skriver:

Heeh ved hva du mener. Der er super dårlig service i punkt 1!

Min tidligere svigerinde og mand havde købt et komfur derinde for nogle år siden og da det gik i stykker nogle uger efter trak de en masse paragraffer og alt muligt ud af ærmet og nægtede og betale for reparetion eller bytte det til nyt (selvom loven siger 24 mdr reklamationsret).
Og for ikke så længe siden var vi på udgik efter en ny frituregryde og de havde et godt tilbud derinde, så vi tog derind om mandagen, men de havde kun nogle hjemme som var dobbelt så dyre og da vi spurgte hvornår de fik de andre hjem, fik de dem slet ikke hjem og ekspedienten var mega hoven og fik os til og lyde dumme, så det er et sted jeg aldrig kommer mere og håber da andre har haft bedre erfaring end os derinde...

Jeg har ikke lyst til at komme der igen.... Det er for dårligt det skal være sådan...

Anmeld

11. juni 2009

Cris

De har ikke særlig gode personale, synes jeg. Jeg har også set en luftvarmer på tilbud en gang i deres reklame. Så gik jeg en tur med barnevogn til fisketorvet og spurgte, om jeg kunne se den. Men de sagde til mig, at de ikke havde nogle på tilbud! Og så sagde jeg, at jeg havde reklamen derhjemme og der står nemlig, at den var på tilbud. Nej, sagde de; måske er det til jeres online shop   Jeg kunne slet ikke forstå. Men der er en anden butik i fisketorvet, jeg tror, det er El Giganten eller noget lignende. Og der fand jeg faktisk en anden luftvarmer til en god pris og jeg har købt den med det samme. Jeg kom hjem og kunne se på reklamen, at jeg ikke var dumt og sagtens kunne læse, at den var på tilbud i den der uge! Jeg ville komme tilbage og smide reklamen på fyrens næse... Og det var min plan, men dengang var der forskellige ting jeg skulle ordne og kunne ikke nå at komme forbi igen. Siden den, gider jeg ikke Punkt1. Ja, lidt umoden fra mig, men jeg har fået lidt Punkt1 allergi  

Anmeld

11. juni 2009

CGTN

Cris skriver:

De har ikke særlig gode personale, synes jeg. Jeg har også set en luftvarmer på tilbud en gang i deres reklame. Så gik jeg en tur med barnevogn til fisketorvet og spurgte, om jeg kunne se den. Men de sagde til mig, at de ikke havde nogle på tilbud! Og så sagde jeg, at jeg havde reklamen derhjemme og der står nemlig, at den var på tilbud. Nej, sagde de; måske er det til jeres online shop   Jeg kunne slet ikke forstå. Men der er en anden butik i fisketorvet, jeg tror, det er El Giganten eller noget lignende. Og der fand jeg faktisk en anden luftvarmer til en god pris og jeg har købt den med det samme. Jeg kom hjem og kunne se på reklamen, at jeg ikke var dumt og sagtens kunne læse, at den var på tilbud i den der uge! Jeg ville komme tilbage og smide reklamen på fyrens næse... Og det var min plan, men dengang var der forskellige ting jeg skulle ordne og kunne ikke nå at komme forbi igen. Siden den, gider jeg ikke Punkt1. Ja, lidt umoden fra mig, men jeg har fået lidt Punkt1 allergi  

Jeg kunne ikke være mere enig med dig. Jeg gider ik engang læse deres reklame længere, for jeg sætter ikke mine ben der længere... Total dårlig service og kan høre du har været ude for det samme som jeg i en butik der er mange km fra hinanden, så det er nk det samme i hele danmark...

Anmeld

11. juni 2009

trunte89

CGTN skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig med dig. Jeg gider ik engang læse deres reklame længere, for jeg sætter ikke mine ben der længere... Total dårlig service og kan høre du har været ude for det samme som jeg i en butik der er mange km fra hinanden, så det er nk det samme i hele danmark...

Ikk i hele DK
Vi får altid den bedste service i vores punkt 1, og store rabatter!

Men her mener jeg heller ikke man kan leje.

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

trunte89 skriver:

Ikk i hele DK
Vi får altid den bedste service i vores punkt 1, og store rabatter!

Men her mener jeg heller ikke man kan leje.

Synes det er forkert at de reklamere med at leje i deres ugeavis, når den endelig kommer til vores husstand...

Anmeld

11. juni 2009

trunte89

Dutte84 skriver:

Synes det er forkert at de reklamere med at leje i deres ugeavis, når den endelig kommer til vores husstand...

helt enig

Ville blot sige, at det ikke er i alle deres butikker der er dårlig service.

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

trunte89 skriver:

helt enig

Ville blot sige, at det ikke er i alle deres butikker der er dårlig service.

Nej det ved jeg godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.