Dit største ønske i julegave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Kloster

Loa skriver:

Haha regner nu heller ikke med jeg får det....

Men af mine mere almindelige ønsker så ønsker jeg mig mest Greys hvide verden sæson 8.... Og får jeg den ikke D.24, så køber jeg den første hverdag efter

Hæ hæ... Så er du også sikker på, den kommer i hus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Tip!

Ønsker mig en Ipad eller en Tablet  

Eller bare en ny lille bil...  

Anmeld

2. december 2012

Kloster

BMF skriver:

Ønsker mig en Ipad eller en Tablet  

Eller bare en ny lille bil...  

Lækker gave

Anmeld

2. december 2012

Sildefisk

Kloster skriver:

Hej.

Inspireret af anden side....

Hvad er dit største ønske i julegave?

Jeg har altid så mange ønsker, men tror jeg ønsker mig mest de grønne ruskindsankelstøvler, som Halle Berry har på i en Deichman reklame.

Ønsker mig også lidt andre støvler og sorte stiletter i år. Og cremer fra Lancôme, pyjamas, bukser osv.

Men de her støvler er bare virkelig mig

At min mand kunne være hjemme Det kan han desværre ikke, men så, at den sidste måned ud af de knap 4, han har været væk vil gå hurtigt

Anmeld

2. december 2012

Bertris

Puha, det er lidt svært at finde ud af. 

Ønsker mig nok mest en sund lille rask pige også at blive gældfri. 

Men udover det, af ting som jeg kan få i julegave så er mit største ønske nok noget mere skabsplads  

Anmeld

2. december 2012

Kloster

Er der nogen der ønsker sig materielle ting i stedet for "fred på jord"

Alle der er gravide, øsnker sig sunde og velskabte babyer, alle der er alene, ønsker sig selskab og alle der har gæld, ønsker ar være gældfri. 

Men hvad er det allerbedste I skriver på ønskesedlen, som jeres skønne pårørende rigtig gerne vil berige jer med?

Anmeld

2. december 2012

MortilElias2010

Kloster skriver:

Hej.

Inspireret af anden side....

Hvad er dit største ønske i julegave?

Jeg har altid så mange ønsker, men tror jeg ønsker mig mest de grønne ruskindsankelstøvler, som Halle Berry har på i en Deichman reklame.

Ønsker mig også lidt andre støvler og sorte stiletter i år. Og cremer fra Lancôme, pyjamas, bukser osv.

Men de her støvler er bare virkelig mig

Et arbejde!!!  Senest 1. Januar da min indkomst ellers falder bort. 

Anmeld

2. december 2012

jydeinden

hmm tror mit største matrille ønske være muligheden for at flytte længere ned til jorden, og ellers kunne jeg bestemt godt bruge noget nyt tøj, er bare så kræsen hehe

og ellers er der flere vidunderlige bøger som er velkomne på min boghylde

Anmeld

2. december 2012

malliebooh

Jeg ønsker mig både The Sims 3 Årstider og The Sims 3 Rampelys - Katy Perry Collectors Edition! og hvis ikke jeg får dem, køber jeg dem selv! Ønsker mig egentlig mange ting, men det er de ting jeg allerhelst vil have

Anmeld

2. december 2012

Valle81

Jeg får nu ingen gaver, men hvis jeg gjorde, så ønskede jeg mig nye bh'er, nye bukser, en tur til frisør, en en børneprogram weekend så manden og jeg kunne komme ud og hygge evt. bare en tur ud og spise og i biffen og sove længe:0)

Hvis jeg kunne ønske mig store ting, så ville jeg ønske mig nyt tv, ny sofa og mest af alt. En ny seng:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.