Hjælp til Nintendo-spil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Pikku Myy

Kender I de computerspil hvor går rundt og samler ting sammen som man så bruger andre steder på forskellige måder? Smukt eksemplificeret af Monkey Island.

På Oline er der et lille spil af denne type, og min søn ELSKER det! Og så var det jeg tænkte om I kender et godt spil til nintendo der gør brug af denne type gameplay? Max PEGI 7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Pikku Myy

Er det fordi I ikke forstår hvad jeg mener eller fordi I ikke kender et spil?

Anmeld

30. januar 2013

Pikku Myy

Hvis den nu dukker op på forsiden igen ...

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har til min Wii det der hedder: My Simagents...

der skal man løse "gåderne" lidt på samme måde som i Monkey Island med forskellige værktøjer og interviewe de forskellig i hver del...

Anmeld

30. januar 2013

dpb

Kender I de computerspil hvor går rundt og samler ting sammen som man så bruger andre steder på forskellige måder? Smukt eksemplificeret af Monkey Island.

På Oline er der et lille spil af denne type, og min søn ELSKER det! Og så var det jeg tænkte om I kender et godt spil til nintendo der gør brug af denne type gameplay? Max PEGI 7

Hvis du skriver hvilken type nintendo det er er det måske lidt nemmere altså wii, ds eller 3ds eller ??

nu er jeg ikke helt sikker på hvilken type spil du refererer til og hvor gammel din søn er... men herhjemme til vores mellemste på 5år som har en nintendo ds xl, har specielt toy story3 , flunkerne på månen, super mario 64 DS  og New Super Mario Bros. hittet

Qnuz

Anmeld

31. januar 2013

Pikku Myy

Wampires skriver:

har til min Wii det der hedder: My Simagents...

der skal man løse "gåderne" lidt på samme måde som i Monkey Island med forskellige værktøjer og interviewe de forskellig i hver del...

Har I det med dansk tale? For jeg synes kun jeg kan finde det til ds på engelsk ...

Anmeld

31. januar 2013

Pikku Myy

dpb skriver:

Hvis du skriver hvilken type nintendo det er er det måske lidt nemmere altså wii, ds eller 3ds eller ??

nu er jeg ikke helt sikker på hvilken type spil du refererer til og hvor gammel din søn er... men herhjemme til vores mellemste på 5år som har en nintendo ds xl, har specielt toy story3 , flunkerne på månen, super mario 64 DS  og New Super Mario Bros. hittet

Qnuz

Havde ikke lige tænkt på at wii også hed Nintendo Men det skal være ds, ds3 eller hvad der ellers kan køre på en Nintendo 3DS.

I Monkey Island går man rundt i en verden og samler ting op med "musen" som man så skal bruge andre steder til at løse problemer der skal løses for at komme videre i historien. Giver det mening?

Er der nogen af de spil du nævner, der virker (lidt) på den måde?

Min dreng er 4 år.

Anmeld

31. januar 2013

Wampires

Pikku Myy skriver:

Har I det med dansk tale? For jeg synes kun jeg kan finde det til ds på engelsk ...

til min Wii vælger man sproget når man starter det op

Anmeld

31. januar 2013

Pikku Myy

Wampires skriver:

til min Wii vælger man sproget når man starter det op

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det også er tilfældet til ds ... Må vist se mig om i de fysiske butikker. Tak for hjælpen

Anmeld

31. januar 2013

Wampires

Pikku Myy skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det også er tilfældet til ds ... Må vist se mig om i de fysiske butikker. Tak for hjælpen

var så lidt vil anbefale Gamestop som et sted at købe spil der har været solgt før men nogen gange aldrig åbnet...

de plejer at være flinke også til at slå op hvis man ringer og spørger om hvordan og hvorledes og om de har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.