Tidligere smugkigger, nu bruger:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Tulipan

Hej alle dejlige piger og damer

Så blev det min tur til at oprette bruger på baby.dk

Jeg har valgt at hedde anonym23, fordi min omgangskreds ikke ved, vi er startet på PB. 

Jeg smed p-pillerne i september og har herefter haft 2 normale mens. Jeg har gerne villet være mor i snart to år, men min kæreste skulle også lige være klar.

Har oprettet bruger i dag, fordi jeg havde brug for at fortælle, om at min første positive test nogensinde fra i fredags, er blevet negativ i dag

Så vidt jeg kan forstå herinde betyder det jeg har tabt efter en biokemisk graviditet 

Jeg er blevet trøstet godt af at læse alle jeres dejlige debatter herinde og glæder mig til at fortsætte med at følge med herinde, og forhåbentligt snart annoncere en positiv test, der forbliver positiv

Rigtig god søndag til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

B&J

Velkommen til denne skønne side

og jeg er super ked af i skulle miste, men håber af hele mit hjerte der snart kommer en ny lille spir til jer

Anmeld

2. december 2012

Miss Kat

Velkommen til! 

Godt at høre, du ikke er helt nede at skrabe bunden efter en bio. De er jo også ekstremt normale, men skuffelsen i først at stå med en positiv test og derefter en negativ test, er næsten ikke til at bære.

Held og lykke til jer med PB! Krydsede fingre herfra! 

Anmeld

2. december 2012

L&V

Anonym23 skriver:

Hej alle dejlige piger og damer

Så blev det min tur til at oprette bruger på baby.dk

Jeg har valgt at hedde anonym23, fordi min omgangskreds ikke ved, vi er startet på PB. 

Jeg smed p-pillerne i september og har herefter haft 2 normale mens. Jeg har gerne villet være mor i snart to år, men min kæreste skulle også lige være klar.

Har oprettet bruger i dag, fordi jeg havde brug for at fortælle, om at min første positive test nogensinde fra i fredags, er blevet negativ i dag

Så vidt jeg kan forstå herinde betyder det jeg har tabt efter en biokemisk graviditet 

Jeg er blevet trøstet godt af at læse alle jeres dejlige debatter herinde og glæder mig til at fortsætte med at følge med herinde, og forhåbentligt snart annoncere en positiv test, der forbliver positiv

Rigtig god søndag til jer alle 

Velkommen til.. Håber du bliver glad for at være her Håber snart du står med en ny bragende positiv test

Anmeld

2. december 2012

Tulipan

Tak for jeres søde ord, det varmer rigtig meget  

Jeg havde aldrig forventet, at man kan danne så mange følelser for et foster på så få dage. Men prøver at se det som et tegn på at mine systemer virker og ikke er lukket helt nede efter mange år på p-piller

Anmeld

2. december 2012

Tulipan

B&J skriver:

Velkommen til denne skønne side

og jeg er super ked af i skulle miste, men håber af hele mit hjerte der snart kommer en ny lille spir til jer

Tusind tak 

Anmeld

2. december 2012

Tulipan

Miss Kat skriver:

Velkommen til! 

Godt at høre, du ikke er helt nede at skrabe bunden efter en bio. De er jo også ekstremt normale, men skuffelsen i først at stå med en positiv test og derefter en negativ test, er næsten ikke til at bære.

Held og lykke til jer med PB! Krydsede fingre herfra! 

Tak for medfølelsen, det varmer 

Og stort tillykke med bryllup og graviditet!

Anmeld

2. december 2012

Tulipan

Månsson skriver:

Velkommen til.. Håber du bliver glad for at være her Håber snart du står med en ny bragende positiv test

Også mange tak til dig  Skriver herinde så snart jeg får fingre i en positiv test 

Anmeld

2. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Velkommen herinde, og held og lykke med PB!

Anmeld

2. december 2012

Miss Kat

Anonym23 skriver:

Tak for medfølelsen, det varmer 

Og stort tillykke med bryllup og graviditet!

Tusind tak!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.