Barnevogn, tremmeseng, kravlegård, pigetøj, ........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.798 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. december 2012

lisaboel

Hej med jer

Vi har brug for noget mere plads i vores lille hus, derfor skal jeg af med vores barnevogn liggemål 86, tremmeseng i bøg+madras, ældre kravlegård med hjul, diverse pigetøj i små str. (så vidt jeg husker), Babybjørn bæresele næsten aldrig brugt, lidt baby sengetøj dyne/hovedpude (ikke det dyre), og hvad der ellers kan du op i oprydningen.

Vi har gemt det hele et stykke tid, da vi håbede at barn nr. 2 ville melde sin ankomst, men nu vil vi ikke ligge inde med det mere.

Jeg har også prøvet at sælge det det på DBA, men der har ikke været nogen der har villet købe det....

Det er brugt, men fejler overhovedet ingen ting, barnevognen er ikke et kendt mærke, kun liggemål 86, men er meget pæn, mindre hjul, da der følger et klapvognssæde med, så den kan laves om.

Jeg vil gerne give det hele væk til EN der virkelig INGENTING har. Eller ellers for et mindre beløb.

Dog skal I selv afhente det hele på adressen.

Skriv her i tråden eller en privat besked.

Hilsen Lisa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Louise Johansen

Hej .. 

vi er et par, der ikke har ret mange penge da min mand lige er blevet fyret og jeg selv mistede jobbet da min uddannelse var færdig. Så vi har desværre ikke haft så mange muligheder for at bliver helt så klar som vi gerne ville. 

så vi er meget interesset. 

Hvor i landet kan det hentes ?

MVH. Louise

Anmeld

2. december 2012

lisaboel

Hej

Det er på sjælland, og det er i nærheden af køge.

Det skulle jeg nok have skrevet i annoncen.

Hilsen Lisa 

Anmeld

2. december 2012

Louise Johansen

Øv det er desværre for langt væk da jeg bor i jylland, håber der er nogen der kan bruge det

Anmeld

3. december 2012

MogN

Jeg kunne godt være interesseret, alt efter pris?

Anmeld

3. december 2012

MogN

lisaboel skriver:

Hej

Det er på sjælland, og det er i nærheden af køge.

Det skulle jeg nok have skrevet i annoncen.

Hilsen Lisa 

Hov glemte at citere

Anmeld

5. december 2012

Inge Ekelund

Hej

Er der stadig en ledig barenvogn hos jer ? Jeg tænker på min Svigerdatter og søn - hun studerer og han arbejder for dem begge. Hvad er prisen for vognen hvis i stadig har den. Jeg bor på Falster men skal passerer Køge på vej ind til de unge......

Farmor

Anmeld

7. december 2012

lisaboel

Hej 

Beklager jeg ikke har været på før nu, vi har ligget med influenza og er stille og roligt ved at komme ovenpå, 

Farmor jeg har skrevet en privat besked til dig.

Hilsen Lisa 

Anmeld

10. december 2012

Taniakb

Hej med jer

Vi har brug for noget mere plads i vores lille hus, derfor skal jeg af med vores barnevogn liggemål 86, tremmeseng i bøg+madras, ældre kravlegård med hjul, diverse pigetøj i små str. (så vidt jeg husker), Babybjørn bæresele næsten aldrig brugt, lidt baby sengetøj dyne/hovedpude (ikke det dyre), og hvad der ellers kan du op i oprydningen.

Vi har gemt det hele et stykke tid, da vi håbede at barn nr. 2 ville melde sin ankomst, men nu vil vi ikke ligge inde med det mere.

Jeg har også prøvet at sælge det det på DBA, men der har ikke været nogen der har villet købe det....

Det er brugt, men fejler overhovedet ingen ting, barnevognen er ikke et kendt mærke, kun liggemål 86, men er meget pæn, mindre hjul, da der følger et klapvognssæde med, så den kan laves om.

Jeg vil gerne give det hele væk til EN der virkelig INGENTING har. Eller ellers for et mindre beløb.

Dog skal I selv afhente det hele på adressen.

Skriv her i tråden eller en privat besked.

Hilsen Lisa

Er meget interesseret i kravlegården og bæreselen og eventuelt også barnevognen hvis den ik er væk ? .. 

Vil gerne gi et mindre beløb for det, hvis du vil ha det..

( Hun venter en dreng, så derfor jeg kun vælger det )

Det er ikke til mig, men min søster der er på SU .. Så ville være perfekt at gi hende et stort smil her i juledagene

Anmeld

10. december 2012

lisaboel

Hej alle

Tingene er reserveret til en der kommer og kigger formentlig i weekenden, jeg vender hurtigt tilbage, med det der evt. skulle være tilbage.

Hilsen Lisa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.