Hvor hurtigt efter P-pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Jeg vil gerne hører hvor hurtigt i blev gravide efter P-pille stop? Er der nogen som er blevet det allerede den første måned efter eller lignende?

beklager at jeg er anonym. Men folk ved ikke noget endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Anonym trådstarter

Hov. Den endte vidst i forkert kategori.

Anmeld

2. december 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej de damer.

Jeg vil gerne hører hvor hurtigt i blev gravide efter P-pille stop? Er der nogen som er blevet det allerede den første måned efter eller lignende?

1. gang - 5 mdr
2. gang - 3 mdr

Anmeld

2. december 2012

Mariajny

14 måneder her.

Anmeld

2. december 2012

lycly

Jeg har ingen personlig erfaring, men min veninde blev gravid allerede første måned efter p-pillestop. Og hun havde været på p-piller i 7 år

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar. Jeg har kun været på p-piller i 6 måneder. Men jeg ved selvfølgelig ikke om det har noget at sige

Anmeld

2. december 2012

Line8700

2. gang jeg skulle have min "normale" mens efter p-pillestop fik jeg den ikke.  Men havde regnet med at der gik meget længere tid. Men er nu 37+5

Anmeld

2. december 2012

M (:

Hej de damer.

Jeg stoppede på p-piller omkring 1. marts (efter 8 år uden p-pille-pause) og stod med de to streger midt i juli (så må være blevet gravid i starten af juli). Vi smed præventionen (dvs. kondom) 23/6..

Så jeg blev gravid i første forsøg, men ved ikke, om det var gået ligeså hurtigt, hvis vi var begyndt lige efter p-pillestop. Min cyklus var regelmæssig (plus-minus en uge) fra starten af.. 

Held og lykke med PB!

Anmeld

2. december 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej de damer.

Stoppede på p-piller i november og testede positiv i januar

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Tak allesammen. Håber jeg er heldig og den er der inden for nogle måneder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.